![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 89 Joined: 16-September 08 Member No.: 1,795 Car: E30 Engine: m10 1.8 ![]() |
Cumpar cutia cu sigurante cu mufa spre motor cea cu 20 pini de m40 ursulet
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Stai putin. Ai avut motor M10, acum ai pus M40 si nu se potriveste mufa care face legatura intre tablou si motor, nu? Daca despre asta e vorba se rezolva foarte usor fara sa schimbi nici un tablou.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 89 Joined: 16-September 08 Member No.: 1,795 Car: E30 Engine: m10 1.8 ![]() |
Stai putin. Ai avut motor M10, acum ai pus M40 si nu se potriveste mufa care face legatura intre tablou si motor, nu? Daca despre asta e vorba se rezolva foarte usor fara sa schimbi nici un tablou. ar fi bine daca ma poti ajuta sa nu muncesc mai mult,mufele sunt la fel cu 20 pini pasivi,numai ca cea de m10 are 9 pini activi,iar cea de m40 15 pini activi.cei care sunt au exact aceeiasi pozitie,numai cei in plus trebuie sa aflu de unde ii scot.multumesc de ajutor |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th July 2025 - 03:40 PM |