![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 5 Joined: 14-December 08 From: Craiova Member No.: 2,399 Car: E 36 Engine: m40 ![]() |
sa incep:1. am vazut ca nu imi baga caldura decat daca tin masina turata peste 3000... am citit peste tot. unii ar zice ca e robinetul, altii ca e termostatu`...unu de la un service tare m-a speriat ca tre sa verifice poate si 3 zile sa vada de unde nu merge
![]() si...nimik. adica nu circula apa pe acolo. am pus pe cineva sa tureze motorul si pe la 3000 cum ziceam mai sus apa circula. dupa ce merg cu ia turata imi arunca antigel pe la aerisitor. ![]() eu zic ca e pompa!? de ce va cer parerea? pt ca pe la noi nu sunt service-uri care se ocupa in special de bmw....si nu vreau sa o ia vreunu babeste. macar sa-i spun parerea voastra. Am vazut ca sunt cativa care se pricep. 2. asta e asa sa nu mor prost ![]() vreau o parere rapida pt ca deja am pierdut o programare la service din cauza unei piese ( aerisitorul) pe care l-a rupt un "mecanic" la un alt service. Multumesc Anticipat. -------------------- Aici ma gasiti sau la : 0768 777 611
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Sa nu fie eletrovalva dusa.
Nu stiu cum e la alte modele, dar la E28 e facuta in asa fel incat comportamentul e invers: cand turezi motorul, o electrovalva slaba se inchide singura, iar la relanti lasa apa sa treaca. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 01:09 AM |