![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
primu episod, protagonist da_joint:
1. montarea placutelor de frana cu flexu..mai nou nu se impinge pistonasu ci se subtiaza placuta noua ![]() 2. cand vira huruia rau servodirectia. cu ajutorul altui "mester" (se stie el ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
QUOTE (COObra) bordura aia de care zici tu ...este de cand erau discurile noi. adica aia e grosimea discului de nou. nu s-a depus de nicaieri fier pe marginea discului de frana ci s-a mancat el in interior. asta se intampla pt ca placutele de frana nu calca chiar pe toata suprafata discului, iar buza aia care ramane este tocmai ca sa te atentioneze de cum era el nou si ce uzura ai acum.
acum intelegi ce am vrut sa zic? discul cand era nou avea grosimea la buza aia pe toata suprafata lui. deci daca ma iau dupa ce zici tu inseamna ca daca am discuri noi nu imi incap placute de frana noi. pai eu nu am spus ca s-a depus fier de undeva....asa se face discul...se deformeaza, iar daca e foarte uzat si cu o bordura pronuntata ca la da_joint nu or sa intre nicodata placute noi, decat daca ia bordura aia la strung sau pune alte discuri...si daca pui discuri noi si placute noi e totul ok....daca ai discuri uzate si placute noi...faci treaba cu flexul la placute sau cu strungul la discuri... :cool: -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th July 2025 - 12:02 AM |