![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
primu episod, protagonist da_joint:
1. montarea placutelor de frana cu flexu..mai nou nu se impinge pistonasu ci se subtiaza placuta noua ![]() 2. cand vira huruia rau servodirectia. cu ajutorul altui "mester" (se stie el ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 165 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 48 ![]() |
QUOTE nu prea inteleg intrebarea ta..dar oricum nu conteaza...el are o uzura foarte mare la discurile pe fata...si s-a format o bordura pe marginea exterioara a discului...
bordura aia de care zici tu ...este de cand erau discurile noi. adica aia e grosimea discului de nou. nu s-a depus de nicaieri fier pe marginea discului de frana ci s-a mancat el in interior. asta se intampla pt ca placutele de frana nu calca chiar pe toata suprafata discului, iar buza aia care ramane este tocmai ca sa te atentioneze de cum era el nou si ce uzura ai acum. acum intelegi ce am vrut sa zic? discul cand era nou avea grosimea la buza aia pe toata suprafata lui. deci daca ma iau dupa ce zici tu inseamna ca daca am discuri noi nu imi incap placute de frana noi. -------------------- BMW 520, E12
RIDE LOW AND SLOW !!! |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th July 2025 - 12:00 AM |