![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
salut tuturor!
am achizitionat recent un urs (care se afla in pozele de mai jos). e 325i.trage cum trebuie, nu bate nimic, functioneaza tot...abs, servo, indicatoare...TOT NORMAL...dar am citeva nelamuriri...daca ma poate ajuta cineva, v-as fi recunoscator... 1) ursu e 325i din septembrie 1989 cu suspensie sport. ma intereseaza ce ET trebuiie sa aiba niste jante pe 16 late de 9j (toate patru) ca sa se potriveasca pe masina, sau daca imi trebuie flanse...etc. am probat niste jante replica de M pe 17 de 8j, cu anvelope de 225/45/17 cu ET de 15. nu atingeau in etriere si nici in amortizoare, insa pe fata aripa era chiar pe cauciuc. banuiesc ca s-a intimplat asa pt ca erau jante pe 17 si cu anvelope mari. am inteles ca pe urs pe jante de 9j trebuie gume de 215/40/16. daca stie cineva ceva despre aceste aspecte si eventual modele de jante pe 16 cu buza, de 9j, va rog sa-mi dati un sfat. ca nu mai rezist cu morturile aste de jante pe 15!!! 2) urmeaza sa merg la RAR pe 15 decembrie sa-l inmatriculez. am ceva cunostinte acolo si m-au asigurat ca ce norma de poluare e scrisa in brief aia iese la RAR. la mine scrie EURO 2...asa sa fie???? ca am auzit multe opinii pe net si din popor, ca cica ar iesi maxim EURO1. a mai avut cineva astfel de probleme? MERSI si acu niste poze... inainte.... -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
mda. am fost azi la RAR si le-am explicat cum sta treaba cu cele scrise in brief...adik in 10.01.2007 ursu a fost omologat in Germania cu o noua aprobare pt. EG-TYPGenehmigung cu un alt nr. si ca deasemenea scrie ca are un nou sistem de curatare a gazelor tip KLE BM06 si de aia e trecut in brief schadstoffarm EURO2 (si nu E2 sau D2)...au zis ca totu e ok. recunosc ca lucrurile stau asa cum le descriu eu......
dar...... in continuare a luat codu de la 2.2 (adik cod la D2-unde scrie tipul bmw-ului 3/1) respectiv 460322 si l-a bagat la calculatorul lor dement(putin spus ...) de unde asta i-a aratat cartea originala a masinii in germania si ca pe ea este mentionat la 14(clasa nationala de emisii) litera E, de unde ar rezulta ca e NON EURO(bazat deasemenea pe codul de motor 256K1, care nu stiu de unde l-a scos, dar cica e al urului meu in cauza).am zis bine, bine, dar daca pe brief e trecuta modificarea mentionata anterior la 10.01.2007 cu tot cu numar si seria sistem de curatare gaze...etc.... atunci de ce pe aia nu o luati in seama. omu mi-a raspuns ca asa e programu si ca in calculator nu poate sa bage decit codu ala care e mentionat la rubrica 2.2 din brieful mic, respectiv 460322.... asa ca tot NON EURO il va scoate, indiferent de ce modificari a avut masina omologate in Germania si care sunt mentionate in BRIEF. asta chiar ca e CULMEA EXIGENTEI ROMINILOR.... te pomenesti ca sunt mai tari ca nemtii ...ha ha si totodata of of ... ce mi-a sugerat omu: 1. sa merg la bucuresti sa fac un test dinamic si daca iese EURO2 el o baga la calculator EURO2. deci daca stie cineva in ce consta acest TEST DINAMIC, cam cit costa(am auzit ca e cam %)) EUR) si daca renteaza. am sanse sa-mi iasa ursu EURO2 sau macar EURO1? 2. sa caut un urs inmatriculat, chiar varza sa fie, cu 2 usi, nu conteaza ce motor, dar sa aiba seria de sasiu incepind cu WBAAA11 si sa fac recarosare, la care nu se plateste taxa aia nenorocita de mediu. despre acest lucru imi puteti da ceva detalii, eventuale ponturi de unde as putea achizitiona un astfel de urs inmatriculat? AS FI FOARTE RECUNOSCATOR DACA M-ATI PUTEA AJUTA, ca vad ca acest forum e chiar constructiv in lupta asta impotriva hotilor astia din Romania, ... in domeniul auto ma refer.... In care din variante as iesi mai ieftin? si daca se merita bataia asta de cap sau mai bine as plati taxa aia blestemata; pt ca aia 3700 EURO oricum sunt in buzunar dar i-as folosi in alte treburi pt. urs. -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th August 2025 - 05:14 AM |