![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
primu episod, protagonist da_joint:
1. montarea placutelor de frana cu flexu..mai nou nu se impinge pistonasu ci se subtiaza placuta noua ![]() 2. cand vira huruia rau servodirectia. cu ajutorul altui "mester" (se stie el ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 165 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 48 ![]() |
QUOTE problema era alta...are discurile pe fata foarte uzate, iar placute noi nu au cum sa intre deorece pur si simplu numai incap din cauza marginii foarte pronuntate a discurilor...asa ca cea mai simpla, ieftina si rapida solutie a fost sa mai ia un pic din marginea placutelor
tu aici ai glumit? ce vrei sa zici ca atunci cand erau noi discurile erau mai subtiri decat uzate? eu il mai stiu pe unu care nu si-a luat cuzineti la cota corecta si pt ca nu intrau pe viblochen i-a luat la smirghel ![]() -------------------- BMW 520, E12
RIDE LOW AND SLOW !!! |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th July 2025 - 12:02 AM |