![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
la masina lui pe loc la relanti cand lua viraj se auzea un sgomot urat de curea care patineaza, am schimbat cureaua si tot asa facea, am zis ca nu e intinsa indeajuns, am mai intinso si tot asa facea, am zis ca e stricata pompa, acum imi zice ca a pus niste ulei in borcanasul ala si nu mai face nici un zgomot si ca merge super directia
![]() ![]() -------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
va lamuresc eu ce s-a intamplat...a fost la cerculete si a virat maxim stanga-dreapta si invers de multe ori....pur si simplu s-a aerisit...el avea aer pe instalatia de la servo si i-am zis de multe ori ce sa faca si cum sa faca, dar nu a facut, ba ca era noapte :retard: (nu trebuia decat sa ia max stg-dr de cateva ori) fie a uitat, dar bine ca mai face cercuri pe gheata din cand in cand sa se mai aeriseasca si servo-directia...
![]() ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th July 2025 - 10:25 AM |