![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
dupa ce pornesc si apuc sa o turez odata..ramane si turata la 1500rpm si am obs ca si osileaza de la 1300-1600 intruna...ce poate sa fie de vina?...surubul de reglaj al aerului de la reg de relanti din capat e strans la maxim adica nu mia vine nici un aer de la debitmetru..daca il deschid un pic mia rau oscileaza
![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
injectie n am avut p masian pana acum...
darl a ford imi oscila si mi s a spus ca paote fi de la regulatorul de relanti, sau pompa de benzina. vezi daca ai presiune la benzina -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 2nd July 2025 - 12:40 AM |