![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
dupa ce pornesc si apuc sa o turez odata..ramane si turata la 1500rpm si am obs ca si osileaza de la 1300-1600 intruna...ce poate sa fie de vina?...surubul de reglaj al aerului de la reg de relanti din capat e strans la maxim adica nu mia vine nici un aer de la debitmetru..daca il deschid un pic mia rau oscileaza
![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 254 Joined: 24-April 06 From: Bucuresti Member No.: 265 Car: E28 Engine: M20 2.0 125CP ![]() |
dupa ce pornesc si apuc sa o turez odata..ramane si turata la 1500rpm si am obs ca si osileaza de la 1300-1600 intruna...ce poate sa fie de vina?...surubul de reglaj al aerului de la reg de relanti din capat e strans la maxim adica nu mia vine nici un aer de la debitmetru..daca il deschid un pic mia rau oscileaza ![]() vezi sa nu fie din cauza socului automat, la mine cand o pornesc sta turata la 1300 si dupa ce incalzeste putin oscileaza intre 1000 si 1300 si dupa ce se incalzeste bine sta la relantii 800 -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 2nd July 2025 - 05:04 AM |