Oct 12 2008, 07:40 PM
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 |
dupa ce pornesc si apuc sa o turez odata..ramane si turata la 1500rpm si am obs ca si osileaza de la 1300-1600 intruna...ce poate sa fie de vina?...surubul de reglaj al aerului de la reg de relanti din capat e strans la maxim adica nu mia vine nici un aer de la debitmetru..daca il deschid un pic mia rau oscileaza
-------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
|
![]() |
Nov 26 2008, 11:49 AM
Post
#2
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 254 Joined: 24-April 06 From: Bucuresti Member No.: 265 Car: E28 Engine: M20 2.0 125CP |
dupa ce pornesc si apuc sa o turez odata..ramane si turata la 1500rpm si am obs ca si osileaza de la 1300-1600 intruna...ce poate sa fie de vina?...surubul de reglaj al aerului de la reg de relanti din capat e strans la maxim adica nu mia vine nici un aer de la debitmetru..daca il deschid un pic mia rau oscileaza vezi sa nu fie din cauza socului automat, la mine cand o pornesc sta turata la 1300 si dupa ce incalzeste putin oscileaza intre 1000 si 1300 si dupa ce se incalzeste bine sta la relantii 800 -------------------- |
|
|
|
db85amd Oscilatii relanti Oct 12 2008, 07:40 PM
MeHigh nu cred ca mai e cazul, mihai deja a dat jos jetro... Nov 26 2008, 12:14 PM
edutxu injectie n am avut p masian pana acum...
darl a fo... Nov 26 2008, 05:27 PM![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 1st November 2025 - 03:06 PM |