![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Masina mea este un E39 535i, fabricat in octombrie 1998.
Este un adevarat vis implinit pentru mine, mi-am dorit un E39 de foarte mult timp. In octombrie se implinesc 2 ani de cand o am si imi place la fel de mult ca in prima zi. Aceasta masina a devenit pasiunea mea principala, ii dedic o mare parte din timp, mai ales ca se strica des. laugh.gif Specificatii tehnice: Motor: M62 Cilindree: 3500 cmc Putere: 245 cp Cuplu: 345 Nm Greutate: 1574 kg Dotari: volan M cu comenzi tempomat servotronic DSC interior piele OBC mare sistem audio DSP (10 difuzoare + subwoofer) magazie de cd-uri suspensie M xenon cotiera geamuri electrice fata spate Asa arata masina acum un an si jumatate: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Modificari: kit retrofit facelift [x] inele de bord [x] schimbator Matt chrom [x] trimuri Matt chrom [x] fete de usi din piele [x] jante M5 E39 [x] reimbracare volan [x] becuri angel eyes albe [x] maner frana de mana Matt chrom [x] pedale & footrest ///M (aftermarket) [x] becuri albe pt. placuta de inmatriculare [x] pachet M [ ] oglinzi M [ ] toba finala cromata [ ] revopsire completa [ ] Modificarile pe care le-am facut sunt destul de putine pentru ca am inceput cu schimbarea tuturor pieselor uzate, m-am apucat de modificari abia dupa ce masina era in stare impecabila tehnic. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by Ciupanezu: Aug 31 2008, 10:46 AM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Trebuie să găsesc doar acea piesă, deja am comandat kit-ul de reparaţie ZF.
Nu am încredere într-o cutie automată sh. Patina la plecarea de pe loc şi în marşarier. Începuse să patineze şi în sarcină în treapta a doua însă doar la rece. Nu a rămas complet fără ulei, bănuiesc că are mai multe trasee de ulei. Am văzut o schemă, în blocul hidraulic sunt foarte multe trasee de ulei, seamănă cu un labirint. Recondiţionarea cutiei nu e deloc dificilă, problema e găsirea unui bloc hidraulic sh. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geďnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Nu am încredere într-o cutie automată sh. Patina la plecarea de pe loc şi în marşarier. Începuse să patineze şi în sarcină în treapta a doua însă doar la rece. Nu a rămas complet fără ulei, bănuiesc că are mai multe trasee de ulei. Am văzut o schemă, în blocul hidraulic sunt foarte multe trasee de ulei, seamănă cu un labirint. Recondiţionarea cutiei nu e deloc dificilă, problema e găsirea unui bloc hidraulic sh. De groaza, eu am uneori cosmari despre cutie automata, de frica ca imi strica si mie ![]() Arate complex, aud des ca ar fi greu de reparat. Poate e partea din folclor, sper ca ai dreptate cand zici ca nu e greu. Se vede ca s-a incalzit bine la ambreiaj, paca si metal s-a schimbat culoarea, sau asa numai pare? Ulei ars e intotdeuna un semn rau. Mare dreptate ai cao rapari, macar sti ce are a ta. Cu una SH cine stie ce surprize ai, mai ales ca este foarte important cum a fost intretinut si cum a fost condus masina. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
da o manuala sh ? ai incredere ? va fi tare rau masina dupa ![]() Am încredere într-o cutie manuală sh însă costurile sunt foarte mari. Cutie manuală sh = 500-800 € Diferenţial sh = 700-800 € (pe ebay am văzut cu 300 € însă nu ai de unde să ştii cum va funcţiona, eu am cumpărat un diferenţial sh cu 800 € dar şi cu garanţie de un an) Volantă nouă = 800 € Cardan sh = ~ 500 € Şi asta fără kit de ambreia, pedalier, etc. Mersi oricum pentru ajutor! ![]() De groaza, eu am uneori cosmari despre cutie automata, de frica ca imi strica si mie ![]() Arate complex, aud des ca ar fi greu de reparat. Poate e partea din folclor, sper ca ai dreptate cand zici ca nu e greu. Se vede ca s-a incalzit bine la ambreiaj, paca si metal s-a schimbat culoarea, sau asa numai pare? Ulei ars e intotdeuna un semn rau. Mare dreptate ai cao rapari, macar sti ce are a ta. Cu una SH cine stie ce surprize ai, mai ales ca este foarte important cum a fost intretinut si cum a fost condus masina. Chiar este complexă însă mecanicul meu repară cutii automate de BMW de ani de zile, e foarte priceput. Luna asta a reparat 10 cutii de BMW şi una de pe un Cayenne. Şi una dintre carcase s-a înnegrit, nu ţi se pare. O cutie automată sh este o ruletă rusească, nu cred că merită decât dacă ai o cutie spartă care nu mai poate fi reparată şi iei una sh ca să o recondiţionezi. Am văzut pe ebay modelul de cutie de care am nevoie la 1000 € sh şi la 2000 € recondiţionată. Nu pot să am încredere în aşa ceva. This post has been edited by Ciupanezu: Nov 23 2008, 07:52 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 06:32 PM |