![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 108 Joined: 16-February 06 From: Bucuresti Member No.: 193 Car: E36 Engine: M44 1.9 ![]() |
Astazi am constatat ca daca ma depasez constant cu 60-70 km/h motorul meu M44 nu pastreaza temperatura constanta la jumate pe ceas cum ar fi normal. Scade aproape pana la linia urmatoare si acolo sta.
In oras ie ok sta la juma. O sa verific maine la rece nivelul de antigel. Poate ca am un termostat betiv ? Nu se incalzeste peste jumate si nu are vascocuplaj din fabrica. Avand in vedere ca ie pisica si nu urs o fi mai friguroasa ? Sa-i pun o patura pe el ? -------------------- Foste : E30 325ia, Smart ForTwo
Actuale : E36 318 ti; Jeep Grand Cherokee 4.7i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
cum adica "nu are vascocuplaj din fabrica" ?
la drum lung, la 100-120-140 unde sta acul la temperatura? Off-topic: decat o patura pe el, mai bine mai infunda din circuitele radiatorului, 1-2 spire ar trebui sa ajunga . -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 04:36 AM |