![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Masina mea este un E39 535i, fabricat in octombrie 1998.
Este un adevarat vis implinit pentru mine, mi-am dorit un E39 de foarte mult timp. In octombrie se implinesc 2 ani de cand o am si imi place la fel de mult ca in prima zi. Aceasta masina a devenit pasiunea mea principala, ii dedic o mare parte din timp, mai ales ca se strica des. laugh.gif Specificatii tehnice: Motor: M62 Cilindree: 3500 cmc Putere: 245 cp Cuplu: 345 Nm Greutate: 1574 kg Dotari: volan M cu comenzi tempomat servotronic DSC interior piele OBC mare sistem audio DSP (10 difuzoare + subwoofer) magazie de cd-uri suspensie M xenon cotiera geamuri electrice fata spate Asa arata masina acum un an si jumatate: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Modificari: kit retrofit facelift [x] inele de bord [x] schimbator Matt chrom [x] trimuri Matt chrom [x] fete de usi din piele [x] jante M5 E39 [x] reimbracare volan [x] becuri angel eyes albe [x] maner frana de mana Matt chrom [x] pedale & footrest ///M (aftermarket) [x] becuri albe pt. placuta de inmatriculare [x] pachet M [ ] oglinzi M [ ] toba finala cromata [ ] revopsire completa [ ] Modificarile pe care le-am facut sunt destul de putine pentru ca am inceput cu schimbarea tuturor pieselor uzate, m-am apucat de modificari abia dupa ce masina era in stare impecabila tehnic. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by Ciupanezu: Aug 31 2008, 10:46 AM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Trebuie să găsesc doar acea piesă, deja am comandat kit-ul de reparaţie ZF.
Nu am încredere într-o cutie automată sh. Patina la plecarea de pe loc şi în marşarier. Începuse să patineze şi în sarcină în treapta a doua însă doar la rece. Nu a rămas complet fără ulei, bănuiesc că are mai multe trasee de ulei. Am văzut o schemă, în blocul hidraulic sunt foarte multe trasee de ulei, seamănă cu un labirint. Recondiţionarea cutiei nu e deloc dificilă, problema e găsirea unui bloc hidraulic sh. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
Trebuie să găsesc doar acea piesă, deja am comandat kit-ul de reparaţie ZF. Nu am încredere într-o cutie automată sh. Patina la plecarea de pe loc şi în marşarier. Începuse să patineze şi în sarcină în treapta a doua însă doar la rece. Nu a rămas complet fără ulei, bănuiesc că are mai multe trasee de ulei. Am văzut o schemă, în blocul hidraulic sunt foarte multe trasee de ulei, seamănă cu un labirint. Recondiţionarea cutiei nu e deloc dificilă, problema e găsirea unui bloc hidraulic sh. da o manuala sh ? ai incredere ? va fi tare rau masina dupa ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 11:27 PM |