![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 18 Joined: 19-November 08 Member No.: 2,341 Car: e36 Engine: 1.6i 75kw ![]() |
cine ma poate ajuta cu un sfat?! mi s-a spart radiatorul (partea din plastic) l-am carpit eu cumva, dar dupa un timp a inceput sa se incalzeasca temperatura incat nu mai pot sa merg cu ea nici 2 km
![]() ![]() pfoa e cu p nu cu f sorry ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Nu-ti baga caldura daca:
- nu ai apa suficienta in sistem (nu se mai face circuitul de incalzire) - pompa de apa e moarta (ai apa suficienta, dar nu are cine sa o plimbe pe aia calda prin calorifer) - termostat blocat pe deschis, caz in care nici temperatura motorului nu creste. DAR - tie iti fierbe motorul, deci cazul 3 dispare. - ai apa suficienta in sistem? - daca ai apa, pompa e dusa Chestiile de mai sus le deduc din fizica, n-am experimentat nici termostat blocat pe deschis, nici pompa de apa dusa. Am avut termostat blocat pe inchis, fierbea motorul => baga caldura in draci in masina, pentru ca pompa de apa mergea. Tu ai motor mai nou, pompa de apa aproape sigur e cu pale de plastic. Daca ajungi la concluzia ca e dusa, cauta HEPU metalica. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 10:19 AM |