Sorry, nu stiam ca ai citit deja ala, acolo scrie cum sa pui apa, si ce combinatie sa folosesti (folosesti 50/50 tot timpul)
Eu ma gandesc ca daca iti sare apa din radiator cand ai motorul pornit atunci pompa de apa lucreaza corect. (Cine ti-ar mai impinge apa sa sara afara daca poma e moarta?)
Poza cu surubul de aerisire e la sf. topicului facut de mine. adica asta:
http://bmwzone.ro/forums/post-a165-surub-r...aerisire.j.htmlLanga busonul prin care torni apa e un surub cu cap cruce, de plastic, ingropat in carcasa vasului de expansiune (Sper ca ai vas de expansiune ca in poza, adica legat/lipit de corpul radiatorului).
Pt problema cu fiert motorul eu suspectez:
1. Aerisire prost facuta
2. Termostat blocat pe inchis
3. PATURA DE PRAF stransa intre radiatorul aerului conditionat si radiatorul de apa (asta am patit-o eu - crestea temperatura la apa si nu intelegeam de ce, pornea si electroventilatorul din fata (ala porneste automat peste o anumita temperatura - daca termocupla este ok..)
4. Termocupla electroventilatorului de aer conditionat (daca ai aer conditionat)
5. Pierzi presiune din instalatia de racire (ea e proiectata sa se presurizeze, cand presiunea creste, punctul de fierbere este mai mare de 100 grade). Dupa cum spui tu, daca ai improvizat ceva la gauricea aia.. pierzi si presiune.
6. Vasco-cupla de la ventilatorul "normal"
7. Altele mai grave, gen garnitura de chiuloasa sau alte nebunii, nu ma bag in detalii ca nu ma pricep prea tare.
Verifica astea in ordine..