IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Probleme la racire
urekiusa
post Nov 19 2008, 12:12 AM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 18
Joined: 19-November 08
Member No.: 2,341
Car: e36
Engine: 1.6i 75kw



cine ma poate ajuta cu un sfat?! mi s-a spart radiatorul (partea din plastic) l-am carpit eu cumva, dar dupa un timp a inceput sa se incalzeasca temperatura incat nu mai pot sa merg cu ea nici 2 km sad.gif am fost la service si a zis ca e pompa de apa si termostatul (nu mai imi baga caldura). asa o fi? :-? si daca a facut cineva si stie cum se face reincarcarea cu apa? putine detalii smile.gif

pfoa e cu p nu cu f sorry sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
TiL
post Nov 19 2008, 12:18 AM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



poate ca termostatul nu avea nimic, dar pompa era dusa.

In principiu umplerea o faci asa: torni apa pana se umple, mai strangi cu mana furtunul gros de apa ca sa mai pompezi ceva aer afara, pornesti motorul, el isi mai trage apa, completezi, samd. Pana cand urca temperatura aproape de jumatate.
Asta babeste.

La carte zice sa folosesti aerisitorul de pe motor (nu stiu unde-i la M40). Teoretic, daca-l folosesti poti sa umpli instalatia fara sa mai pornesi motorul, ar trebui sa dea tot aerul afara. Practic... e aproape ca in teorie smile.gif Prima metoda nu da gres.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
urekiusa
post Nov 19 2008, 12:42 AM
Post #3


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 18
Joined: 19-November 08
Member No.: 2,341
Car: e36
Engine: 1.6i 75kw



QUOTE (TiL @ Nov 19 2008, 01:18 AM) *
poate ca termostatul nu avea nimic, dar pompa era dusa.

In principiu umplerea o faci asa: torni apa pana se umple, mai strangi cu mana furtunul gros de apa ca sa mai pompezi ceva aer afara, pornesti motorul, el isi mai trage apa, completezi, samd. Pana cand urca temperatura aproape de jumatate.
Asta babeste.

La carte zice sa folosesti aerisitorul de pe motor (nu stiu unde-i la M40). Teoretic, daca-l folosesti poti sa umpli instalatia fara sa mai pornesi motorul, ar trebui sa dea tot aerul afara. Practic... e aproape ca in teorie smile.gif Prima metoda nu da gres.



hm mc. trebuie sa imi cumpar pompa sa o skimb si radiatorul da e scump ca naiba sad.gif apoi vad eu. daca nu ma descurc o duc la service smile.gif nici nu stiam ce m e motorul meu smile.gif mc smile.gif sper sa nu gresesti tongue.gif aerisitorul mda habar n-am unde e sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th July 2025 - 09:47 AM