![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
sau cel putin asa zic eu ca e un furtunas de vacuum
pe furtunul care intra in tulumba de la frana e o teava subtire care e libera,obsev in poza atasata facuta pana sa demontez motronicul de pe e34 lui mihai ca era un furtunas acolo care ducea undeva cumva duce in cabina cum e la jetronic ala de deasupra picioarelor soferului? am pus poza si cu furtunu pe el pe masina lui mihai,si acu la mine si una de pe bmwfans -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
la mine la e28 vine furtunul de vacuum din habitaclu... cel ce trage aer pe la senzorul de temperatura. Dupa ce mi-am pus motor de pe un e34, am mai dus si furtunul de vacuum de la turbo... Alte idei nu am:P
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 28th June 2025 - 03:36 AM |