![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 8 Joined: 17-November 08 Member No.: 2,332 Car: BMW 870 Engine: 1.8 ![]() |
Boys si girls, am nevoie de un sfat/sfaturi. Sunt noua in domeniul "BMW" si as vrea sa achizitionez unul. Problema este ca am primit sfaturi si pro si contra. BMWul este din '94 si sincer nu vreau sa dau gres. La ce sa ma astept? Aveti ceva sugestii? Please!!
![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
nu ai pentru ce, daca mai ai intrebari suntem aici.
L.E - masina oincerci pe un drum de piatra cubica, sau o ulita de sat, sa nu se auda zgomote ciudate, trebuie sa auzi doar zgomotul de rulaj al cauciucurilor (acel fashait). in cazul in care se aude ceva suspect, orice service auto/geometrie iti poate spune de unde provine zgomotul. motorul treuie sa mearga "rotund", sa nu aiba zgomote gen tacanituri, cloncanituri, sau mai stiu eu ce alte batai. cutia de viteze trebuie sa mearga usor, sa nu caraie cand schimbi vitezele, sa nu fluiere, si sa nu huruie ceva in mers. uita-te cum se inchid usile, capota, portbagajul, sa fie lufturile egale, undeva la 5milimetri, sa se inchida usor usile, nu sa trebuiasca sa le trantesti tare. uita-te sub capota daca toate tablele par indoite de fabrica, sa nu aibe valuri sau strambaturi provenite din urma unui eventual accident. daca imi mai amintesc ceva, iti mai zic. succes, Mihai This post has been edited by MeHigh: Nov 17 2008, 11:06 PM -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 8 Joined: 17-November 08 Member No.: 2,332 Car: BMW 870 Engine: 1.8 ![]() |
nu ai pentru ce, daca mai ai intrebari suntem aici. L.E - masina oincerci pe un drum de piatra cubica, sau o ulita de sat, sa nu se auda zgomote ciudate, trebuie sa auzi doar zgomotul de rulaj al cauciucurilor (acel fashait). in cazul in care se aude ceva suspect, orice service auto/geometrie iti poate spune de unde provine zgomotul. motorul treuie sa mearga "rotund", sa nu aiba zgomote gen tacanituri, cloncanituri, sau mai stiu eu ce alte batai. cutia de viteze trebuie sa mearga usor, sa nu caraie cand schimbi vitezele, sa nu fluiere, si sa nu huruie ceva in mers. uita-te cum se inchid usile, capota, portbagajul, sa fie lufturile egale, undeva la 5milimetri, sa se inchida usor usile, nu sa trebuiasca sa le trantesti tare. uita-te sub capota daca toate tablele par indoite de fabrica, sa nu aibe valuri sau strambaturi provenite din urma unui eventual accident. daca imi mai amintesc ceva, iti mai zic. succes, Mihai Mersi frumos Mihai. Chiar ma ajuta, sincer. Acum stiam de un rulment dar, ideea e foarte faina, sa o conduc pe un drum pietruit. Nu m-as fi gandit. O sa-ti spun ce iese de aici. Inca o data multumesc. ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 29th June 2025 - 09:55 AM |