Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Help! sfaturi!
BMWZone > BMW GENERAL > Intrebari si sfaturi despre BMW
Ema
Boys si girls, am nevoie de un sfat/sfaturi. Sunt noua in domeniul "BMW" si as vrea sa achizitionez unul. Problema este ca am primit sfaturi si pro si contra. BMWul este din '94 si sincer nu vreau sa dau gres. La ce sa ma astept? Aveti ceva sugestii? Please!! smile.gif
Mihai_AMD
CITAT(Ema @ Nov 17 2008, 03:12 PM) *
Boys si girls, am nevoie de un sfat/sfaturi. Sunt noua in domeniul "BMW" si as vrea sa achizitionez unul. Problema este ca am primit sfaturi si pro si contra. BMWul este din '94 si sincer nu vreau sa dau gres. La ce sa ma astept? Aveti ceva sugestii? Please!! smile.gif

bun venit aici pe forum
zi-ne si 9 ce serie e masina,3,5,7,sau poate 8? biggrin.gif
si ce motor are...diesel benzina.
Ema
QUOTE (db85amd @ Nov 17 2008, 03:17 PM) *
bun venit aici pe forum
zi-ne si 9 ce serie e masina,3,5,7,sau poate 8? biggrin.gif
si ce motor are...diesel benzina.


multumesc de "bun venit"!! masina este seria 3, motor 1.8 benzina
MeHigh
daca esti din Bucuresti, poti incerca sa mergi cu masina la testul auto din targul Vitan, in felul asta vei afla in ce stare e masina, ce probleme are, ce lovituri a suferit pe parcursul timpului etc...
In functie de ce afli de acolo, daca masina merita luata, mai negociezi putin si la pret.
ce dotari are? cate usi? e cabrio?
Mihai_AMD
de curizitate,ce semnifica acel"bmw 870" de la datele tale de sub avatar? smile.gif
Ema
QUOTE (db85amd @ Nov 17 2008, 03:47 PM) *
de curizitate,ce semnifica acel"bmw 870" de la datele tale de sub avatar? smile.gif


Nimic, trebuia sa scriu ceva pt inreg. biggrin.gif , sorry
si sunt din Bucuresti dar nu mai locuiesc acolo! oricum o duc la un mecanic, dart voiam sa stiu si parerile voastre, mersi mult.




MeHigh
ai grija la ce mecanic o duci, sa nu o duci la "oftalmolog" cand pe ea o dor "maselele". intelegi ce vreau sa spun, chiar daca dai ceva mai multi bani ( testul in vitan e 200 RONi parca, sau 250) macar stii ca acolo au cu ce sa o verifice, nu se face dupa ureche. Mecanici....suntem si noi tongue.gif dar daca ne pui sa ne uitam la un Saab, sigur nu ii gasim bubele ascunse.
Ema
QUOTE (MeHigh @ Nov 17 2008, 08:40 PM) *
ai grija la ce mecanic o duci, sa nu o duci la "oftalmolog" cand pe ea o dor "maselele". intelegi ce vreau sa spun, chiar daca dai ceva mai multi bani ( testul in vitan e 200 RONi parca, sau 250) macar stii ca acolo au cu ce sa o verifice, nu se face dupa ureche. Mecanici....suntem si noi tongue.gif dar daca ne pui sa ne uitam la un Saab, sigur nu ii gasim bubele ascunse.

Da, mersi MeHigh, am inteles ce zici. dar cum ziceam sunt din Bucuresti dar nu mai locuiesc acolo, insa mi-a prins bine pontul. Totusi unii mi-au zis ca fiind din '94 e cam "dusa" si nu se merita deloc. ma rog, mai vad eu. din cate stiam sunt masini bune si rezistente, dar cum nu am multa experienta nu vreau sa dau gres.
Ati fost dragutzi sa ma ajutati, mersi frumos! smile.gif
MeHigh
nu ai pentru ce, daca mai ai intrebari suntem aici.

L.E - masina oincerci pe un drum de piatra cubica, sau o ulita de sat, sa nu se auda zgomote ciudate, trebuie sa auzi doar zgomotul de rulaj al cauciucurilor (acel fashait). in cazul in care se aude ceva suspect, orice service auto/geometrie iti poate spune de unde provine zgomotul. motorul treuie sa mearga "rotund", sa nu aiba zgomote gen tacanituri, cloncanituri, sau mai stiu eu ce alte batai.
cutia de viteze trebuie sa mearga usor, sa nu caraie cand schimbi vitezele, sa nu fluiere, si sa nu huruie ceva in mers. uita-te cum se inchid usile, capota, portbagajul, sa fie lufturile egale, undeva la 5milimetri, sa se inchida usor usile, nu sa trebuiasca sa le trantesti tare. uita-te sub capota daca toate tablele par indoite de fabrica, sa nu aibe valuri sau strambaturi provenite din urma unui eventual accident. daca imi mai amintesc ceva, iti mai zic.

succes,
Mihai
ionusunt
QUOTE (Ema @ Nov 17 2008, 09:29 PM) *
Da, mersi MeHigh, am inteles ce zici. dar cum ziceam sunt din Bucuresti dar nu mai locuiesc acolo, insa mi-a prins bine pontul. Totusi unii mi-au zis ca fiind din '94 e cam "dusa" si nu se merita deloc. ma rog, mai vad eu. din cate stiam sunt masini bune si rezistente, dar cum nu am multa experienta nu vreau sa dau gres.
Ati fost dragutzi sa ma ajutati, mersi frumos! smile.gif

pana nu vezi PE BUNE care este treaba cu masina ....nu ai de unde sa stii si cum sa judeci asa dupa an pur si simplu ...exista cazane din 2004 si exista masini impecabile din 85 .... anul nu inseamna e praf masina sau e buna...si nici km ...ci STAREA masinii ....chestie de care iti poti da seama cu adevarat daca te duci cu cineva care se pricepe si stie la ce sa se uite si cum ar trebui sa fie o masina in stare buna .
nu ai pe nimeni fan bmw (cunoscator ,nu doar fan al marcii ) sa arunce un ochi calumea ?
bine ...daca cauti pe net vei gasi numeroase tutoriale despre cum sa recunosti o maisna in regula si una care nu e asa de in regula ....
acum te-as sfatui si eu cum a facut si mihai , dar daca iiti zic sa te uiti dupa strambaturi la lonjeroane si oale de la amortizore ,stii unde sa te uiti ? biggrin.gif no offense insa nu stiu nivelul tau de cunoastere . deasemenea toate panourile uita-te sa fie cat mai aliniate,nu o usa mai sus una mai jos sau aripa sa nu vina la linie cu masina ... la fel si spatiile dintre panouri . ar fi o idee sa scot chederul de la usa de la sofer sa vezi ce e pe sub el .in portbagaj sa dai mocheta la o parte sa te uiti la cum arata podeaua de metal.uitate dupa indoituri revopsitri urme de reparatii accident . pe geamui iar ar fi bine sa te uiti dupa data fabricatiei ,sa vezi daca toate sunt la fel .daca nu ,lovesti cu intrebari fine gen ce a patit acolo masina ca vad ca geamu a fost schimbat,uitate la faruri stopuri sa stea drepte si fixate bine in lacasul lor ,daca nu iar urma de accident ,si nu in ultimul rand diferente de nuante intre panourile caroseriei . a si era sa uit ....RUGINA ! uitate mai ales la pragurile de sub usa ....la oale ....podea in portbagaj (Acolo intra f usor apa ,chederul daca e cel de fabrica sigur curge dupa 14 ani ) bine nu cred ca e cazul de rugina la prag la e36 da cine stie ...
partea mecanica. ....pai cam ce a zis mihai ...+ as adauga sa franezi mai brusc si sa incerci sa iti dai seama daca tremura volanul sau daca maisna vrieaza singua in vreo directie in timpul franarii .....uita te dupa urme de ulei (de obicei de servo sau cutie ) pe jos... asculta motorul la relanti ...nu trebuie sa se auda tzacaneli prin el ca de ceas ...sa mearga cat mai uniform ...o idee buna ar fi cum ajungi sa verifici daca motoru e cald de preferat inaintea aparitiei propietarului ...de obicei unele probleme ale masinii nu se manifesta cu motorul cald . verifica nivelul de ulei (pe drum drept ! nu in panta ) si uitate atat la nivel cat si la culoare ,+ o intrebare de genul ce ulei puneti cu un raspuns de genul castrol ar fi ideal . si schimbat la maxim 10 mii si mai bine! dar oricum te sfatuiesc ca ulei filtre sa fie prima grija cum iei masina .daca uleiul e negru sau spre negru inseamna ca nu a fost schimbat de ceva timp ...la fel sa te uiti dupa fum albastru la esapament...daca scoate asa ceva inseamna ca mananca ulei ( oricum miroase intr-un fel specific...in nici un caz ca un gaz de esapament ...e total diferit mirosul cu cel de benzina arsa! )

altceva acum la ora asta nu mai am in cap...dar daca mai ai intrebari feel free to ask us ! si eu zic ca merita efortul de a te duce sa o vezi.acuma sa ne dai si noua niste detalii despre msina an km optiuni propietari de cand e pe meleaguri mioritice si pret si niste poze daca ai si pretul .ca sa stii daca merita sau daca poti gasi mai bun .
Ema
QUOTE (MeHigh @ Nov 17 2008, 11:02 PM) *
nu ai pentru ce, daca mai ai intrebari suntem aici.

L.E - masina oincerci pe un drum de piatra cubica, sau o ulita de sat, sa nu se auda zgomote ciudate, trebuie sa auzi doar zgomotul de rulaj al cauciucurilor (acel fashait). in cazul in care se aude ceva suspect, orice service auto/geometrie iti poate spune de unde provine zgomotul. motorul treuie sa mearga "rotund", sa nu aiba zgomote gen tacanituri, cloncanituri, sau mai stiu eu ce alte batai.
cutia de viteze trebuie sa mearga usor, sa nu caraie cand schimbi vitezele, sa nu fluiere, si sa nu huruie ceva in mers. uita-te cum se inchid usile, capota, portbagajul, sa fie lufturile egale, undeva la 5milimetri, sa se inchida usor usile, nu sa trebuiasca sa le trantesti tare. uita-te sub capota daca toate tablele par indoite de fabrica, sa nu aibe valuri sau strambaturi provenite din urma unui eventual accident. daca imi mai amintesc ceva, iti mai zic.

succes,
Mihai


Mersi frumos Mihai. Chiar ma ajuta, sincer. Acum stiam de un rulment dar, ideea e foarte faina, sa o conduc pe un drum pietruit. Nu m-as fi gandit. O sa-ti spun ce iese de aici. Inca o data multumesc. smile.gif
Silviu
Pe langa o verificare atenta a mecanicii ar fi buna si o verificare a "confortului"; verifica sa mearga turometru, vitezometru, litrometru, ceas, avarii, semnalizari, blocul de lumini, stergatoare, spalator parbriz, geamurile electrice, aeroterma sa bage caldura si sa functioneze pe toate treptele, sa mearga reglajul scaunelor, sa mearga trapa electrica.

Ema
QUOTE (ionusunt @ Nov 18 2008, 07:01 AM) *
pana nu vezi PE BUNE care este treaba cu masina ....nu ai de unde sa stii si cum sa judeci asa dupa an pur si simplu ...exista cazane din 2004 si exista masini impecabile din 85 .... anul nu inseamna e praf masina sau e buna...si nici km ...ci STAREA masinii ....chestie de care iti poti da seama cu adevarat daca te duci cu cineva care se pricepe si stie la ce sa se uite si cum ar trebui sa fie o masina in stare buna .
nu ai pe nimeni fan bmw (cunoscator ,nu doar fan al marcii ) sa arunce un ochi calumea ?
bine ...daca cauti pe net vei gasi numeroase tutoriale despre cum sa recunosti o maisna in regula si una care nu e asa de in regula ....
acum te-as sfatui si eu cum a facut si mihai , dar daca iiti zic sa te uiti dupa strambaturi la lonjeroane si oale de la amortizore ,stii unde sa te uiti ? biggrin.gif no offense insa nu stiu nivelul tau de cunoastere . deasemenea toate panourile uita-te sa fie cat mai aliniate,nu o usa mai sus una mai jos sau aripa sa nu vina la linie cu masina ... la fel si spatiile dintre panouri . ar fi o idee sa scot chederul de la usa de la sofer sa vezi ce e pe sub el .in portbagaj sa dai mocheta la o parte sa te uiti la cum arata podeaua de metal.uitate dupa indoituri revopsitri urme de reparatii accident . pe geamui iar ar fi bine sa te uiti dupa data fabricatiei ,sa vezi daca toate sunt la fel .daca nu ,lovesti cu intrebari fine gen ce a patit acolo masina ca vad ca geamu a fost schimbat,uitate la faruri stopuri sa stea drepte si fixate bine in lacasul lor ,daca nu iar urma de accident ,si nu in ultimul rand diferente de nuante intre panourile caroseriei . a si era sa uit ....RUGINA ! uitate mai ales la pragurile de sub usa ....la oale ....podea in portbagaj (Acolo intra f usor apa ,chederul daca e cel de fabrica sigur curge dupa 14 ani ) bine nu cred ca e cazul de rugina la prag la e36 da cine stie ...
partea mecanica. ....pai cam ce a zis mihai ...+ as adauga sa franezi mai brusc si sa incerci sa iti dai seama daca tremura volanul sau daca maisna vrieaza singua in vreo directie in timpul franarii .....uita te dupa urme de ulei (de obicei de servo sau cutie ) pe jos... asculta motorul la relanti ...nu trebuie sa se auda tzacaneli prin el ca de ceas ...sa mearga cat mai uniform ...o idee buna ar fi cum ajungi sa verifici daca motoru e cald de preferat inaintea aparitiei propietarului ...de obicei unele probleme ale masinii nu se manifesta cu motorul cald . verifica nivelul de ulei (pe drum drept ! nu in panta ) si uitate atat la nivel cat si la culoare ,+ o intrebare de genul ce ulei puneti cu un raspuns de genul castrol ar fi ideal . si schimbat la maxim 10 mii si mai bine! dar oricum te sfatuiesc ca ulei filtre sa fie prima grija cum iei masina .daca uleiul e negru sau spre negru inseamna ca nu a fost schimbat de ceva timp ...la fel sa te uiti dupa fum albastru la esapament...daca scoate asa ceva inseamna ca mananca ulei ( oricum miroase intr-un fel specific...in nici un caz ca un gaz de esapament ...e total diferit mirosul cu cel de benzina arsa! )

altceva acum la ora asta nu mai am in cap...dar daca mai ai intrebari feel free to ask us ! si eu zic ca merita efortul de a te duce sa o vezi.acuma sa ne dai si noua niste detalii despre msina an km optiuni propietari de cand e pe meleaguri mioritice si pret si niste poze daca ai si pretul .ca sa stii daca merita sau daca poti gasi mai bun .

Wow!!! Da' le stii!!! Adevarul este ca sunt foarte pasionata de masini, mi-ar fi placut sa fiu mecanic, dar cam tarziu sa schimb macazul. Ok, am studiat bine ce mi-ai trimis tu si Mihai. Proprietarul mi-a zis de un rulment de spate care bate dar nu stii niciodata ce altceva. Da, stiam de ulei si filtru, dar restul...sunt pe dinafara si mi-a prins bine sfatul. Da, cunosc pe cineva, amic de-al meu, mecanic foarte bun dar nu era in oras. Dar asta voiam sa aud si de la altcineva, ca nu conteaza din ce an este masina (bine, nu orice jaf de masina), poate fi buna, pt ca multi cu care am vorbit au dat verdictul pe baza anului de fabricatie si ca nu se merita.
Ionusunt, mersi frumos pt tot.


QUOTE (Silviu @ Nov 18 2008, 11:33 AM) *
Pe langa o verificare atenta a mecanicii ar fi buna si o verificare a "confortului"; verifica sa mearga turometru, vitezometru, litrometru, ceas, avarii, semnalizari, blocul de lumini, stergatoare, spalator parbriz, geamurile electrice, aeroterma sa bage caldura si sa functioneze pe toate treptele, sa mearga reglajul scaunelor, sa mearga trapa electrica.

OK, got it! Stii ce-o sa fac?! O sa scot la imprimanta toate sfaturile de aici! biggrin.gif E fain sa le ai asa evidentiate fiecare in parte, pt ca atunci cand sunt in fata masinii, uneori imi mai scapa detaliile.
Mersi frumos, Silviu
MeHigh
ai grija sa nu te duca de nas, rulmentul nu bate, rulmentul HURUIE. la BMW, huruiala poate fi si de la rulmentul intermediar de la cardan ( cca 150 RON pret de cumparare nou), sau de la diferential(costul depinde de model), nu neaparat de la rulment.
Silviu
Pentru mecanica ideal ar fi sa aduci cu tine pe cineva care stie sa forteze la maxim o masina, pentru ca eventualele defecte nu vor iesi in evidenta daca mergi la relanti, ci atunci cand vei atinge limitele masinii !

De exemplu un rulment obosit de DREAPTA-fata poate sa NU huruie in mers drept, dar la un viraj in forta la stanga SIGUR va hurui !

Sau de exemplu poate sistemul de racire face fata la mers normal ( in noiembrie) , dar daca fortezi masina cateva minute e posibil sa creasca temperatura lichidului de racire !

Sau poate masina nu scoate nici un sunet cand decelerezi in mod normal, dar daca o calci maxim in tr. 2 si apoi ridici brusc de pe acceleratie e posibil sa apara diferite zgomote !
Ema
QUOTE (Silviu @ Nov 18 2008, 12:08 PM) *
Pentru mecanica ideal ar fi sa aduci cu tine pe cineva care stie sa forteze la maxim o masina, pentru ca eventualele defecte nu vor iesi in evidenta daca mergi la relanti, ci atunci cand vei atinge limitele masinii !

De exemplu un rulment obosit de DREAPTA-fata poate sa NU huruie in mers drept, dar la un viraj in forta la stanga SIGUR va hurui !

Sau de exemplu poate sistemul de racire face fata la mers normal ( in noiembrie) , dar daca fortezi masina cateva minute e posibil sa creasca temperatura lichidului de racire !

Sau poate masina nu scoate nici un sunet cand decelerezi in mod normal, dar daca o calci maxim in tr. 2 si apoi ridici brusc de pe acceleratie e posibil sa apara diferite zgomote !


Mersi frumos baieti! Nu numai ca ma ajuta, dar mai invat si eu cate ceva, pe viitor o sa stiu mai multe.

O zi faina tuturor!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.