![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Caut filtre pentru 2.5 si, cu toate ca si cel mai scump filtru e mai ieftin decat orice filtru pentru diesel, vreau sa stiu daca merita sa platesc pret dublu sau chiar triplu fata de alta marca.
Ce recomandati si ce NU recomandati intre: MANN-FILTER, ALCO, DELPHI, KNECHT? PS, filtrul de ulei DELPHI e 10ron ![]() In afara de cele de mai sus puteti veni cu recomandari sau contraindicatii pentru alte marci, ca sa stim si noi. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 177 Joined: 12-June 08 From: Bucuresti Member No.: 1,685 Car: 2003 BMW M3 Hamann Engine: S54 3.2 400CP ![]() |
tinand cont ca fac revizia la 10.000 km (ulei + toate filtrele (benzina, ulei, polen)) am pus numai filtre bosch pe masina si nu am am avut probleme. filtru de aer il curat din 7000 in 7000 de km pt ca este k&n
-------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 01:49 AM |