![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Ma bate gandul sa imi montez si eu la masina o instalatie de XENEN pe faza scurta .
Am gasit o oferta de xenoane de E39 + becuri , insa nu mi se potrivesc in faruri; eu am becuri H4 iar instalatia este alt tip . De aici vine greul; am 3 optiuni: 1) iau instalatia de XENEN de la respectivul, "ciopartesc" farurile mele si instalatia respectiva si pana la urma (sper sa) reusesc sa imi montez instalatie XENON originala BMW E39 . 2) refuz oferta respectiva si imi caut pe internet o instalatie. 3) fac altceva cu banii si raman cu farurile mele ![]() Dupa mine avantajele instalatiei de BMW ar fi ca am "garantia" calitatii BMW si cred ca o instalatie originala de BMW "vede mai bine" decat una after-market . Dezavantajul major ar fi ca trebuie sa fac tiganie in faruri. Avantajul instalatiei after-market e montajul usor. Din pacate, nu stiu nici o firma de XENON mai bunicica, nu as vrea sa pun pe masina ceva pe care sa scrie "MADE IN CHINA" . Astept sfaturi despre cum sa procedez ... ![]() -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 183 Joined: 18-January 07 Member No.: 541 Car: e30,e34 Engine: m20 2.5 200+cp ![]() |
Ms cristache pt lamurire, dar nu inteleg pt ce servesc flansele alea pt H1.
Intradevar la mine cand am montat xenonul singura modificare pe care am facut-o a constat in proiectarea unei gauri in capacul de la far (ala unde intra initial mufa de alimentare ), pentru ca spatele becului de xenon era mai lung si nu putea pune capacul altfel. Am sigilat apoi gaura cu silicon si....XENON!!! |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 108 Joined: 16-February 06 From: Bucuresti Member No.: 193 Car: E36 Engine: M44 1.9 ![]() |
Ms cristache pt lamurire, dar nu inteleg pt ce servesc flansele alea pt H1. Intradevar la mine cand am montat xenonul singura modificare pe care am facut-o a constat in proiectarea unei gauri in capacul de la far (ala unde intra initial mufa de alimentare ), pentru ca spatele becului de xenon era mai lung si nu putea pune capacul altfel. Am sigilat apoi gaura cu silicon si....XENON!!! Flansele H1 si H7 sunt ptr adaptare bec cu soclu D2S pe farurile de urs. -------------------- Foste : E30 325ia, Smart ForTwo
Actuale : E36 318 ti; Jeep Grand Cherokee 4.7i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 04:28 PM |