![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 556 Joined: 11-November 07 From: PLOIESTI Member No.: 1,277 Car: E30 Engine: 2.4D 85CP ![]() |
am un e30 diesel 2.4 si nu stiu de ce nu mai functioneaza turometrul.....de unde citeste turatia....un sfat....anticipat...
This post has been edited by jakal: Dec 12 2007, 12:14 PM -------------------- E30..324D E30..325 I
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 556 Joined: 11-November 07 From: PLOIESTI Member No.: 1,277 Car: E30 Engine: 2.4D 85CP ![]() |
sincer nu m-am mai obosit......m-am invatat asa cu el.................
-------------------- E30..324D E30..325 I
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Ma gandesc ca e acelasi mecanism ca si la 2.4 cu turbo. Masina mea e din '83 si recent i-am pus un motor mai nou, tot 2.4 td, dar din '91 de pe un E34. Senzorul e pe langa electromotor, nu mai retin daca deasupra sau sub. Are o carcasa de plastic neagra din care iese un fir destul de gros ce merge la o mufa deasupra chiulasei, intre injectoarele 5 si 6, mi se pare. Si mie imi facea figuri inainte, cateodata oscila foarte tare, altadata nu arata nimic. Cand am schimbat motorul am observat ca mufa (3 fire mi se pare ca are) era rupta si nu mai statea bine in locas:rolleyes: Mufa de la noul motor era in stare foarte buna, doar ca avea cablul pt E34, ceva mai scurt, dar cu un pic de improvizatie a iesit treaba buna. Acum functioneaza impecabil, nu m-as putea obisnui fara turometru
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 12th August 2025 - 08:53 PM |