![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
salut tuturor!
am achizitionat recent un urs (care se afla in pozele de mai jos). e 325i.trage cum trebuie, nu bate nimic, functioneaza tot...abs, servo, indicatoare...TOT NORMAL...dar am citeva nelamuriri...daca ma poate ajuta cineva, v-as fi recunoscator... 1) ursu e 325i din septembrie 1989 cu suspensie sport. ma intereseaza ce ET trebuiie sa aiba niste jante pe 16 late de 9j (toate patru) ca sa se potriveasca pe masina, sau daca imi trebuie flanse...etc. am probat niste jante replica de M pe 17 de 8j, cu anvelope de 225/45/17 cu ET de 15. nu atingeau in etriere si nici in amortizoare, insa pe fata aripa era chiar pe cauciuc. banuiesc ca s-a intimplat asa pt ca erau jante pe 17 si cu anvelope mari. am inteles ca pe urs pe jante de 9j trebuie gume de 215/40/16. daca stie cineva ceva despre aceste aspecte si eventual modele de jante pe 16 cu buza, de 9j, va rog sa-mi dati un sfat. ca nu mai rezist cu morturile aste de jante pe 15!!! 2) urmeaza sa merg la RAR pe 15 decembrie sa-l inmatriculez. am ceva cunostinte acolo si m-au asigurat ca ce norma de poluare e scrisa in brief aia iese la RAR. la mine scrie EURO 2...asa sa fie???? ca am auzit multe opinii pe net si din popor, ca cica ar iesi maxim EURO1. a mai avut cineva astfel de probleme? MERSI si acu niste poze... inainte.... -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 426 Joined: 29-October 06 From: Bucuresti. Tei Member No.: 467 Car: e38 Engine: m52 2.8 193CP ![]() |
dragut ursu, nu prea imi place ce ai facut la faruri ...
p.s. Norma de poluare la care va fi incadrat este Non-Euro. -------------------- BMW E38 728i
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
dragut ursu, nu prea imi place ce ai facut la faruri ... p.s. Norma de poluare la care va fi incadrat este Non-Euro. mai multe detalii aici: http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M20#M20B27 M20B25 An M20B25 engine in a US-market 1989 325i (with a painted valve cover).The German version of the M20B25 produced 170 hp with a catalytic converter and 171 without. It featured "885" head with larger ports and valves, 84 mm (3.3 in) bore, and 75 mm (3 in) stroke. Most significantly it had redesigned pistons and combustion chambers for better power, more resistance to detonation and higher thermodynamic efficiency. It was equipped with Bosch Motronic 1.1/1.3 Adaptive fuel injection. With a minor modification that adjusts the idle speed of a cold engine, the 325i fulfills Euro 2 emission requirements in Germany, resulting in a lower tax compared to Euro 1 (as of 2005). Applications: 1986–1994 E30 3 Series 1989–1990 E34 5 Series 1988–1991 E30 Z1 -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 12:07 AM |