![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Ma bate gandul sa imi montez si eu la masina o instalatie de XENEN pe faza scurta .
Am gasit o oferta de xenoane de E39 + becuri , insa nu mi se potrivesc in faruri; eu am becuri H4 iar instalatia este alt tip . De aici vine greul; am 3 optiuni: 1) iau instalatia de XENEN de la respectivul, "ciopartesc" farurile mele si instalatia respectiva si pana la urma (sper sa) reusesc sa imi montez instalatie XENON originala BMW E39 . 2) refuz oferta respectiva si imi caut pe internet o instalatie. 3) fac altceva cu banii si raman cu farurile mele ![]() Dupa mine avantajele instalatiei de BMW ar fi ca am "garantia" calitatii BMW si cred ca o instalatie originala de BMW "vede mai bine" decat una after-market . Dezavantajul major ar fi ca trebuie sa fac tiganie in faruri. Avantajul instalatiei after-market e montajul usor. Din pacate, nu stiu nici o firma de XENON mai bunicica, nu as vrea sa pun pe masina ceva pe care sa scrie "MADE IN CHINA" . Astept sfaturi despre cum sa procedez ... ![]() -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 108 Joined: 16-February 06 From: Bucuresti Member No.: 193 Car: E36 Engine: M44 1.9 ![]() |
Ma bate gandul sa imi montez si eu la masina o instalatie de XENEN pe faza scurta . Am gasit o oferta de xenoane de E39 + becuri , insa nu mi se potrivesc in faruri; eu am becuri H4 iar instalatia este alt tip . De aici vine greul; am 3 optiuni: 1) iau instalatia de XENEN de la respectivul, "ciopartesc" farurile mele si instalatia respectiva si pana la urma (sper sa) reusesc sa imi montez instalatie XENON originala BMW E39 . 2) refuz oferta respectiva si imi caut pe internet o instalatie. 3) fac altceva cu banii si raman cu farurile mele ![]() Dupa mine avantajele instalatiei de BMW ar fi ca am "garantia" calitatii BMW si cred ca o instalatie originala de BMW "vede mai bine" decat una after-market . Dezavantajul major ar fi ca trebuie sa fac tiganie in faruri. Avantajul instalatiei after-market e montajul usor. Din pacate, nu stiu nici o firma de XENON mai bunicica, nu as vrea sa pun pe masina ceva pe care sa scrie "MADE IN CHINA" . Astept sfaturi despre cum sa procedez ... ![]() Dar ce masina ai ? Daca ai h4 ie cam nasol ptr ca ai pe acelasi bec 2 faze si asta inseamna ca ai faruri "normale" nu cu lupa. La conversie din H4 in oem D2S ramai fara lunga daca nu faci niste modificari destul de serioase la faruri - adica sa pui in farurile tale lupele de e39 ptr "bixenon". Instalatiile aftermarket ptr h4 sunt in general niste mizerii. Daca ai h1 sau h7 exista solutii f simple ptr a pune becuri cu soclu d2s. Eu sunt de parere ca becurile facute de philips si osram de 4300k sunt cele mai bune. Cat despre instalatii oem vs china nu vede mai bine una sau alta din cauza instalaltiei, ci mai mult din cauza farului - parerea mea. Ca sa iasa treaba buna cel mai bine este sa ai faruri cu lupa ptr a face o conversie din halogen in xenon. Daca pui xenon pe faruri normale poate tu o sa vezi mai bine dar cei de pe sensul opus cu siguranta o sa aiba probleme noaptea. Si mai este inca un lucru de care tb tinut cont : mai multa lumina nu insemna neaparat vizibilitate mai buna - daca ai lumina foarte puternica la cativa metrii in fata vizibilitatea pe timp de noapte iti va fi redusa ptr adancime - (este o chestie legata de cum raspunde ochiul la lumina). This post has been edited by Christache: Nov 8 2008, 08:13 PM -------------------- Foste : E30 325ia, Smart ForTwo
Actuale : E36 318 ti; Jeep Grand Cherokee 4.7i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th August 2025 - 03:51 AM |