![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
-------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
M50B25 Vanos, cum a avut Cristian stock are 10.5:1, si S50B32 are 11.3:1 ..
nu stiu prin ce faze intermediare a trecut rata de compresie la motorul lui, dar (cel putin cum spune el) acum merge cu un motor de cca 3.200cmc, cu rata de compresie 9.7:1, si il supraalimenteaza cu max 0.9bar boost la 7.000rpm - compresor centrifugal + ca are un intercooler cu circuit separat de apa (cu doua radiatoare) - ideal pentru reprize scurte de boost ridicat .. o sa mai vb cu Cristian, sa ma asigur ca asa e (n-am mai vb cu el de prin vara ..) oricum, eu vreau sa setez 0.9 bar la 6.000rpm - si tinind cont ca la mine motorul taie la 5.700, o sa am maxim 0.8 bar boost .. in plus, mergind numai pe harta de full throtle nu e o problema chiar asa mare sa mentin AFR undeva la 11.5-12:1, si cu benzina 98+ octan, bujii "reci", intercooler, si fara sa ma joc prea rau cu avansul - cred ca o sa fie ok ... btw - cind ne-am jucat cu setarile pe dyno, a fost setat la un moment dat avans 7 - a inceput sa clipeasca becul de"engine check" (senzorul de detonatie) si a inceput sa taie singur din avans ... -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 11:45 PM |