![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Asa deci E30323i al meu vs E36325i al lu Iulika.Masinile sunt cunoscute dar mai zic datele inca odata:E30 323i 150 cai 1090 kg 0-100 9 sec dupa unele situri 8,5 dupa altele.E36 325i 192 cai 1295kg 0-100 7,8 sec sau 7,1 sec in functie de situri.Din cate stiu Iulika are un cip iar masina mea momentan e nemodificata
![]() ![]() Daca mai poate un admin sau moderator sa adauge E30 327 i in poll ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
pai cu o plecare destul de bunicica am scos un timp de 8-8.2 secunde maxim cu cauciucuri 195/60r14
ideea e ca pt 0-100 avand diferentialul lung de 2.73 .ii permite o singura schimbare de viteza ca sa treaca de 100 si cat mai vrea el de asta ziceam ca e stransa cursa ![]() eu vroiam sa stiu cum se comporta fata de un 325 e36 stoc aici era cel mai mare semn de intrebare -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th August 2025 - 04:28 PM |