![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 58 Joined: 8-February 08 Member No.: 1,464 Car: E34 Engine: M50 2,5 192CP ![]() |
Motorul a fost desfacut complet, au fost pusi segmenti, distributie noua, in fine, totul pus la loc, dar nu mai vrea sa porneasca. Pompa de benzina nu se aude bazaind, am alimentat-o pe direct si porneste, adica baga benzina, dar motorul tot nu porneste. Dupa ce ii pun mufa inapoi, pompa tot nu alimenteaza. Senzorii la ax si vibrochen sunt la locul lor.
Ce ar mai trebui verificat? Are legatura ca nu alimenteaza pompa cu mufa pusa cu aprinderea, au vreun releu comun? Sigurante nu am gasit arse. Nu ma trimiteti la tester, ca nu am cum sa o pun pe o platforma. Are cineva o schema a instalatiei electrice de sub bancheta? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 58 Joined: 8-February 08 Member No.: 1,464 Car: E34 Engine: M50 2,5 192CP ![]() |
Te astept, capitane.
Da, intr-adevar, bine ca am rezolvat-o ca imi statea pe creier. Culmea e ca acum nici esapamentul nu mai e asa zgomotos, probabil se datoreaza reintineririi motorasului. Abia astept sa termin rodajul ca sa il aud si la turatii mai mari. This post has been edited by turner: Nov 6 2008, 06:30 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd June 2025 - 10:39 AM |