![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
-------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
QUOTE (io's) QUOTE (kali) (Cristian a supraalimentat CRZ-u la 0.9 bar, si are aceiasi rata de compresie ca mine 9.7:1)
... ai mai vb cu el? asa a facut prima data si nu prea a tinut motorul acum are pistoane speciale pt compresie mica parerea mea daca vrei sa te tina motorul seteaza compresorul undeva la 0,3-0,4 bar, altfel dai 5-6 talpi si PAPA motor ![]() pai 9.7:1 e compresia mica dupa ce a schimbat pistoanele ... stock avea 11:1 merge fara probleme 0.9, cit timp are suficienta benzina (cit mai high octan posibil) si nu exagerez cu avansul ... la compresor nu e ca la turbo, unde temperatura aerului in admisie e mult mai mare - si esti obligat sa mergi cu rate de compresie de 8.0-8.5:1 in plus si la turbo, si la compresor problemele cele mai mari sunt la sarcini partiale, nu la full throtle - de aia vreau sa merg cu blower cu ambreiaj, si care sa intre numai la kick down (ca nu stiu inca cum se poate face ok recircularea boost-ului suplimentar) ... -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th August 2025 - 06:08 AM |