![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Asa deci E30323i al meu vs E36325i al lu Iulika.Masinile sunt cunoscute dar mai zic datele inca odata:E30 323i 150 cai 1090 kg 0-100 9 sec dupa unele situri 8,5 dupa altele.E36 325i 192 cai 1295kg 0-100 7,8 sec sau 7,1 sec in functie de situri.Din cate stiu Iulika are un cip iar masina mea momentan e nemodificata
![]() ![]() Daca mai poate un admin sau moderator sa adauge E30 327 i in poll ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
@Kali:
Pana la NOS, compresor sau turbina e cale lunga.. In primul rand ca nu am banii pentru o asa "investitie".. incerc sa "carpesc" pe unde se poate ![]() In afara de chip si tobe ar mai fi: - 4 amortizoare stock/sport - am inteles ca alea sport ar merge cu arcurile normale; oricum nu mai vreau sa o cobor nici macar un cm.. deja e mult prea joasa pt gustul meu (cateodata imi mai place sa fac si un pic de "off-road" cu masina, cred ca m-as impusca daca ar avea garda ca cea a lui Calin325 ![]() - un set de frane mai bune decat astea stock - nu ma plang, masina franeaza perfect, probabil ca un set Ate OEM nou + discuri noi ar fi la fel de bune pentru o utilizare "normala"; oricum nu o sa ma duc cu ea pe circuit, poate doar pentru o tura.. ![]() - un LSD depe un 325is - un ambreiaj mai tare sau unul nou stock - jante & gume de vara - serpisori depe un M3 de 3.0l - cred ca se potrivesc, am inteles ca sunt singurii care chiar conteaza pe partea de evacuare - admisie separata pe fiecare cilindru (tot depe un M3, nuh?) - (poate) o axa cu came mai sport.. chiar mi-ar placea sa vad cum se comporta masinuta ta cu o astfel de axa.. Daca nu fac toate astea de mai sus nu se merita supra-alimentarea.. masina trebuie sa fie perfecta dpdv tehnic si upgradata complet la nivelul performantelor motorului Din cate am citit, NOS-ul nu poate fi folosit decat la turatii mari (>4000rpm) si in ultima treapta de viteza (sau am inteles io gresit) Prefer sa am o masina care se comporta "mediu" tot timpu', decat una care e racheta de 10ori/butelie ![]() @Sorin: Cred ca masina poate scoate 8.0" in situatia in care e acum.. io am scos cam 8.5", dar nu am plecat chiar perfect.. Daca skimb benzina, chip-ul si tobele, cred ca se mai poate scoate inca minim 0.5", deci sub 7.5" pt cazul ideal de "utilizare" -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th August 2025 - 07:29 PM |