![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 58 Joined: 8-February 08 Member No.: 1,464 Car: E34 Engine: M50 2,5 192CP ![]() |
Motorul a fost desfacut complet, au fost pusi segmenti, distributie noua, in fine, totul pus la loc, dar nu mai vrea sa porneasca. Pompa de benzina nu se aude bazaind, am alimentat-o pe direct si porneste, adica baga benzina, dar motorul tot nu porneste. Dupa ce ii pun mufa inapoi, pompa tot nu alimenteaza. Senzorii la ax si vibrochen sunt la locul lor.
Ce ar mai trebui verificat? Are legatura ca nu alimenteaza pompa cu mufa pusa cu aprinderea, au vreun releu comun? Sigurante nu am gasit arse. Nu ma trimiteti la tester, ca nu am cum sa o pun pe o platforma. Are cineva o schema a instalatiei electrice de sub bancheta? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 127 Joined: 26-December 06 From: Bucuresti Member No.: 498 Car: E30 Engine: M30 3,5 214Cp ![]() |
Verifica daca ai scanteie si daca se aud injectoarele!!Daca nu ai schimba senzorii intre ei!Da are leg pompa de benzina cu aprinderea!Releul pt pompa de benzina este portocaliu iar pe spate la fire ai rosu si verde cu mov!Cel de aprindere este alb!
This post has been edited by hanneman: Nov 1 2008, 11:07 AM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 04:52 PM |