![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 10 Joined: 24-September 08 From: brasov Member No.: 1,809 Car: e36 Engine: 1785 113 CP ![]() |
daca puteti sa imi dati si mie un sfat am un bmw 318i (e36) din 1993 si am si eu o problema:pe liber daca il accelerez se tureaza cam 3000-3500rpm dar face urat parca ar da rateuri in schimb in sarcina nu se tureaza mai mult de 2500rpm,atingand o viteza de maxim 130km/h.am fost cu el la 3 mecanici dar nici unu nu mi-a gasi buba pt ca atunci cand e pus pe tester nu da nici o eroare.consumul e si el cam mare.
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
nici la mine nu porneste cu mufa de la debitmetru scoasa, din cauza ca este acolo o rezistenta termica care trimite niste informatii la ECU, treaba cu scosul mufei de la debitmetru e valabila doar la debitmetrele de tip senzor nu cum sunt ale noastre de tip clapeta.
This post has been edited by Adrian Pintea: Oct 24 2008, 01:13 AM -------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
nici la mine nu porneste cu mufa de la debitmetru scoasa, din cauza ca este acolo o rezistenta termica care trimite niste informatii la ECU, treaba cu scosul mufei de la debitmetru e valabila doar la debitmetrele de tip senzor nu cum sunt ale noastre de tip clapeta. La motronicul al meu 1.3 porneste si fara debitmetru. Nu la prima cheie, dar la a 2-a sau 3-a. Probabil calc isi da seamna ca nu mai e dupa ceva incercari. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 5th July 2025 - 01:54 PM |