![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
-------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
solutia cu blower-ul de kick down este o solutie buna pentru aplicatiile de strada (liniute, etc .) - in regim non-boost mergi cu motorul normal aspirat (consum mic), iar la kick down - compresorul intra instantaneu si masina incepe sa traga ...
pe de alta parte, la compresorul mecanic - cea mai mare problema este regimul de sarcina partiala (cind corpul de acc este partial deschis, si motorul trage doar un mic procent din aerul comprimat din admisie - dar compresorul baga boost la fel ca atunci cind esti la full throtle - rezutatu : overboost ...) in situatia asta tb sa folosesti o vava de recirculare, care sa reduca presiunea crescuta din admisie, dar sa-ti aduca aerul respectiv dupa debitmetru (daca folosesti blow-off valve, si arunci pur si simplu aerul in atmosfera, calculatorul nu va sti chestia asta, si-ti va inneca motorul in benzina - e ca si cum ai avea admisia gaurita ..) -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 11:44 PM |