![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
-------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
oricum, unichip-ul va fi folosit si la apicatia cu compresor ....
cea mai "recenta" solutie - din fericire si complet viabila este un blower centrifugal de kick - down ... adica motarea unui compresor centrifugal (vortech, sau ceva de genul asta) cu rata interna de 10:1, la care se moteaza o fulie cu ambreiaj electromagnetic (cam ca aia de la compresorul de AC) ... asa ca, in sarcina normala, motorul nu antreneaza compresorul, admisia fiind facuta printr-un by-pass controlat pe vacuumuri (consum normal) ... cind apesi pedala peste 90% - unichip-ul comanda ambreiajul compresorului - si intra boost (care este depistat de un senzor de vacuum care inchide instantateu by-pass-ul (identic cu blow-off valve de la turbine ..) - timpul estimat de raspuns 0.6 sec ... adica instantaneu ... o sa mai trebuiasca : kit admisie directa, injectoare mai mari, intercoler, circuit de ulei, o gashca de tevi si racoarde, refacuta harta de full throtle la unichip ... (compresorul pot sa-l iau direct cu fulie motor, fulie cu ambreiaj compresor, curea antrenare ) cu solutia asta pot sa ma duc la boost maxim de 0.8 - 0.9 bar (Cristian a supraalimentat CRZ-u la 0.9 bar, si are aceiasi rata de compresie ca mine 9.7:1) ct priveste ce putere rezulta - nu mai fac nici un calcul pana nu vad ce zice dyno ... -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th June 2025 - 02:53 AM |