![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 16 Joined: 7-July 08 Member No.: 1,698 Car: E32 Engine: M30 ![]() |
Sall all,am pus si eu un motor de 3.0 M30 pe un E32 si as vrea sa stiu ce acte am nevoie pentru omologare si cam cat m-ar costa omologarea motorului,pls dak stie cineva....
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 81 Joined: 12-June 06 From: Suceava Member No.: 336 Car: E39 Engine: Modded M52 2,5l 200cp+ ![]() |
Sall all,am pus si eu un motor de 3.0 M30 pe un E32 si as vrea sa stiu ce acte am nevoie pentru omologare si cam cat m-ar costa omologarea motorului,pls dak stie cineva.... Declaratie la notar pe propria raspundere cum ca motorul nu e furat sau factura pe el si mergi la rar, faci programare iar omologarea costa parca cateva milioane...nu mai stiu intre 5 si 8mil. Dar cel mai bine e sa nu te bazezi pe ce iti spunem noi si sa intrebi direct la sursa :twoup: -------------------- BMW 523i, Mgnaflow Cat. & FK exhaust, Short-Shifter, 170cp+
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Declaratie la notar pe propria raspundere cum ca motorul nu e furat sau factura pe el si mergi la rar, faci programare iar omologarea costa parca cateva milioane...nu mai stiu intre 5 si 8mil. Dar cel mai bine e sa nu te bazezi pe ce iti spunem noi si sa intrebi direct la sursa :twoup: Nu iti cere nimeni nici o declaratie. Omologarea costa intre 5 si 53 de milioane in functie de niste factori: daca treci de la 4 la 6 cilindri, de la benzina la disel si altii. Spre ex. daca pui 2.5 pe o caroserie de 1.8 care are tamburi pe spate si discuri pline pe fatza nu o sa ti-l omologheze si o sa te trimita sa pui franele cu care venea 2.5-ul. Deasemenea pretul sare semnificativ daca pui un motor care nu s-a pus din fabrica pe caroseria aia. Pretul sare iarasi semnificativ daca puterea motorului pe care l-ai pus depaseste cu peste 40% puterea motorului vechi. Etc. Daca ai de ex. 1.6 M40 si il inlocuiesti tot cu 1.6 M40 nu ai ce sa omologhezi pentru ca amandoua au aceeasi serie, evident. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 29th June 2025 - 08:46 PM |