IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Omologare motor
Luci263
post Oct 21 2008, 05:12 PM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 16
Joined: 7-July 08
Member No.: 1,698
Car: E32
Engine: M30



Sall all,am pus si eu un motor de 3.0 M30 pe un E32 si as vrea sa stiu ce acte am nevoie pentru omologare si cam cat m-ar costa omologarea motorului,pls dak stie cineva....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
Duxter
post Oct 22 2008, 02:08 AM
Post #2


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 81
Joined: 12-June 06
From: Suceava
Member No.: 336
Car: E39
Engine: Modded M52 2,5l 200cp+



QUOTE (Luci263 @ Oct 21 2008, 06:12 PM) *
Sall all,am pus si eu un motor de 3.0 M30 pe un E32 si as vrea sa stiu ce acte am nevoie pentru omologare si cam cat m-ar costa omologarea motorului,pls dak stie cineva....

Declaratie la notar pe propria raspundere cum ca motorul nu e furat sau factura pe el si mergi la rar, faci programare iar omologarea costa parca cateva milioane...nu mai stiu intre 5 si 8mil. Dar cel mai bine e sa nu te bazezi pe ce iti spunem noi si sa intrebi direct la sursa :twoup:


--------------------
BMW 523i, Mgnaflow Cat. & FK exhaust, Short-Shifter, 170cp+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Oct 22 2008, 10:57 AM
Post #3


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



QUOTE (Duxter @ Oct 22 2008, 03:08 AM) *
Declaratie la notar pe propria raspundere cum ca motorul nu e furat sau factura pe el si mergi la rar, faci programare iar omologarea costa parca cateva milioane...nu mai stiu intre 5 si 8mil. Dar cel mai bine e sa nu te bazezi pe ce iti spunem noi si sa intrebi direct la sursa :twoup:


Nu iti cere nimeni nici o declaratie. Omologarea costa intre 5 si 53 de milioane in functie de niste factori: daca treci de la 4 la 6 cilindri, de la benzina la disel si altii.
Spre ex. daca pui 2.5 pe o caroserie de 1.8 care are tamburi pe spate si discuri pline pe fatza nu o sa ti-l omologheze si o sa te trimita sa pui franele cu care venea 2.5-ul. Deasemenea pretul sare semnificativ daca pui un motor care nu s-a pus din fabrica pe caroseria aia. Pretul sare iarasi semnificativ daca puterea motorului pe care l-ai pus depaseste cu peste 40% puterea motorului vechi. Etc.
Daca ai de ex. 1.6 M40 si il inlocuiesti tot cu 1.6 M40 nu ai ce sa omologhezi pentru ca amandoua au aceeasi serie, evident.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th June 2025 - 08:46 PM