![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
salut
mi-am luat e39 530 d touring, automat, full, din 2000, inscris, 6000 euro, 200000km probleme: bratele mari fata trebuie schimbate, pivotii dusi; bielete antiruliu, bucsi bara stabilizatoare, bucsi punte spate, amortizoare spate, probabil tampoane de motor,,care ma poate ajuta cu ceva preturi orientative, ca sa stiu unde ma invart? de schimbat le schimb eu alte probleme: nu stiu dc merge pilotul automat, webasto, si angeleyeul din dreapta, am observat un fir care atarna acolo, dc il cuplez in mufa se aprinde semnalizarea..are faruri schimbate, serie noua care stie de automate, cum se merge cu ele, mai ales in oras, la semafor? am inteles ca de asta trebuie sa am cel mai mare grija sper sa ajung cu el la intalnire, fac cinste -------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Cel mai important este să nu pleci tare de pe loc, îi dai talpă abia după ce ai plecat de pe loc. Pai nu poti! ![]() ![]() Modul manual mi se pare inutil pentru că ai aceleaşi performanţe ca în Sport iar controlul este limitat. Asa e, performantele sunt aceleasi dar frana de motor nu exista in Sport, doar in M. Si e foarte bun M si iarna, ca nu schimba cutia pe zapada sau pe gheata cand vrea ea, sa te ia prin surprindere, ci schimbi tu cand stii ca e safe. -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 8th July 2025 - 03:10 AM |