![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
salut
mi-am luat e39 530 d touring, automat, full, din 2000, inscris, 6000 euro, 200000km probleme: bratele mari fata trebuie schimbate, pivotii dusi; bielete antiruliu, bucsi bara stabilizatoare, bucsi punte spate, amortizoare spate, probabil tampoane de motor,,care ma poate ajuta cu ceva preturi orientative, ca sa stiu unde ma invart? de schimbat le schimb eu alte probleme: nu stiu dc merge pilotul automat, webasto, si angeleyeul din dreapta, am observat un fir care atarna acolo, dc il cuplez in mufa se aprinde semnalizarea..are faruri schimbate, serie noua care stie de automate, cum se merge cu ele, mai ales in oras, la semafor? am inteles ca de asta trebuie sa am cel mai mare grija sper sa ajung cu el la intalnire, fac cinste -------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
care stie de automate, cum se merge cu ele, mai ales in oras, la semafor? am inteles ca de asta trebuie sa am cel mai mare grija Cel mai important este să nu pleci tare de pe loc, îi dai talpă abia după ce ai plecat de pe loc. Mă rog, poţi să pleci tare câteodată dar să nu faci un obicei din asta. Modul manual mi se pare inutil pentru că ai aceleaşi performanţe ca în Sport iar controlul este limitat. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 6th July 2025 - 09:39 PM |