![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
salut
mi-am luat e39 530 d touring, automat, full, din 2000, inscris, 6000 euro, 200000km probleme: bratele mari fata trebuie schimbate, pivotii dusi; bielete antiruliu, bucsi bara stabilizatoare, bucsi punte spate, amortizoare spate, probabil tampoane de motor,,care ma poate ajuta cu ceva preturi orientative, ca sa stiu unde ma invart? de schimbat le schimb eu alte probleme: nu stiu dc merge pilotul automat, webasto, si angeleyeul din dreapta, am observat un fir care atarna acolo, dc il cuplez in mufa se aprinde semnalizarea..are faruri schimbate, serie noua care stie de automate, cum se merge cu ele, mai ales in oras, la semafor? am inteles ca de asta trebuie sa am cel mai mare grija sper sa ajung cu el la intalnire, fac cinste -------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Ce mi se pare mie superb la steptronicul asta este ca poti face frana de motor EXACT la ca la manuala: pui in M si dai in jos. E un deliciu sa cobori pe serpentine si sa te uiti la toti agiamii aia din fata cum aprind stopurile la greu, aproape tot timpul iar tu sa iti alegi linistit treapta de viteza si sa cobori in voie. A..., si inca ceva, daca prinzi pe vreunul mai lent si calci acceleratia, treci racheta pe langa el, ca in M schimba numai la redline! Hihihi!
Chiar, Bart, exista si la E32 feature-ul asta, nu? Am vazut multe masini de pretentii cu tiptronic (dintre care cel mai curioasa e Skoda Superb) la care nu se poate asta.... -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Ce mi se pare mie superb la steptronicul asta este ca poti face frana de motor EXACT la ca la manuala: pui in M si dai in jos. E un deliciu sa cobori pe serpentine si sa te uiti la toti agiamii aia din fata cum aprind stopurile la greu, aproape tot timpul iar tu sa iti alegi linistit treapta de viteza si sa cobori in voie. A..., si inca ceva, daca prinzi pe vreunul mai lent si calci acceleratia, treci racheta pe langa el, ca in M schimba numai la redline! Hihihi! Chiar, Bart, exista si la E32 feature-ul asta, nu? Am vazut multe masini de pretentii cu tiptronic (dintre care cel mai curioasa e Skoda Superb) la care nu se poate asta.... Da, este. Chiar scrie in cartea masini ca nu am voie sa-l pun in '3' la viteze peste 180/ora ca sa supratureaza motor ![]() Nu am incercat daca schimbe la redline cand e pe 'M'. N cred. Ce nu are cutia mea este auto adaptare la conditiile de mers, cutiile de pe motor M30 nu avea. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 6th July 2025 - 10:17 AM |