IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> mi-am luat e39 530d
bytzu
post Oct 7 2008, 10:20 AM
Post #1


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 332
Joined: 9-March 06
Member No.: 223
Car: E 28 , Ford Capri
Engine: turbu....524 TD



salut

mi-am luat e39 530 d touring, automat, full, din 2000, inscris, 6000 euro, 200000km

probleme: bratele mari fata trebuie schimbate, pivotii dusi; bielete antiruliu, bucsi bara stabilizatoare, bucsi punte spate, amortizoare spate, probabil tampoane de motor,,care ma poate ajuta cu ceva preturi orientative, ca sa stiu unde ma invart? de schimbat le schimb eu

alte probleme: nu stiu dc merge pilotul automat, webasto, si angeleyeul din dreapta, am observat un fir care atarna acolo, dc il cuplez in mufa se aprinde semnalizarea..are faruri schimbate, serie noua

care stie de automate, cum se merge cu ele, mai ales in oras, la semafor? am inteles ca de asta trebuie sa am cel mai mare grija

sper sa ajung cu el la intalnire, fac cinste


--------------------
proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
Shark
post Oct 21 2008, 11:20 AM
Post #2


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP



Ce mi se pare mie superb la steptronicul asta este ca poti face frana de motor EXACT la ca la manuala: pui in M si dai in jos. E un deliciu sa cobori pe serpentine si sa te uiti la toti agiamii aia din fata cum aprind stopurile la greu, aproape tot timpul iar tu sa iti alegi linistit treapta de viteza si sa cobori in voie. A..., si inca ceva, daca prinzi pe vreunul mai lent si calci acceleratia, treci racheta pe langa el, ca in M schimba numai la redline! Hihihi!

Chiar, Bart, exista si la E32 feature-ul asta, nu? Am vazut multe masini de pretentii cu tiptronic (dintre care cel mai curioasa e Skoda Superb) la care nu se poate asta....


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Oct 21 2008, 01:05 PM
Post #3


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (Shark @ Oct 21 2008, 12:20 PM) *
Ce mi se pare mie superb la steptronicul asta este ca poti face frana de motor EXACT la ca la manuala: pui in M si dai in jos. E un deliciu sa cobori pe serpentine si sa te uiti la toti agiamii aia din fata cum aprind stopurile la greu, aproape tot timpul iar tu sa iti alegi linistit treapta de viteza si sa cobori in voie. A..., si inca ceva, daca prinzi pe vreunul mai lent si calci acceleratia, treci racheta pe langa el, ca in M schimba numai la redline! Hihihi!

Chiar, Bart, exista si la E32 feature-ul asta, nu? Am vazut multe masini de pretentii cu tiptronic (dintre care cel mai curioasa e Skoda Superb) la care nu se poate asta....

Da, este. Chiar scrie in cartea masini ca nu am voie sa-l pun in '3' la viteze peste 180/ora ca sa supratureaza motor smile.gif
Nu am incercat daca schimbe la redline cand e pe 'M'. N cred. Ce nu are cutia mea este auto adaptare la conditiile de mers, cutiile de pe motor M30 nu avea.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 6th July 2025 - 10:17 AM