![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
-------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
ok, Florin, te rog sa schimbi titlul in E36 Compresor ... (topicul a fost facut de Gabita ...)
pai tocmai asta am zis, ca NU se mai plafoneaza peste 3.000 ... cu motorul stock, masina accelera cam ca un diesel - adica intre 2.500 si 3.500, dupa care se plafona ... dupa ce am pus unichip-ul + o gramada de setari (am stat aseara cu Florin pana dupa miezul noptii la testat si modificat pe harti de injetie/ avans ....) acceleratia este mai lineara, si masina impinge progresiv pana la redline ... (cam ci de progresiv poate sa impinga un 318i/ Ci/ ce vrei tu, dar cu motor M43TUB19). cip-u e bine ca l-am pus acum, ca softul stock nu stie ca i-am schimbat aa cu came - si, cum am zis deja, motorul mergea mizerabil (cel putin in ture joase) ... -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th August 2025 - 06:07 AM |