IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> mi-am luat e39 530d
bytzu
post Oct 7 2008, 10:20 AM
Post #1


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 332
Joined: 9-March 06
Member No.: 223
Car: E 28 , Ford Capri
Engine: turbu....524 TD



salut

mi-am luat e39 530 d touring, automat, full, din 2000, inscris, 6000 euro, 200000km

probleme: bratele mari fata trebuie schimbate, pivotii dusi; bielete antiruliu, bucsi bara stabilizatoare, bucsi punte spate, amortizoare spate, probabil tampoane de motor,,care ma poate ajuta cu ceva preturi orientative, ca sa stiu unde ma invart? de schimbat le schimb eu

alte probleme: nu stiu dc merge pilotul automat, webasto, si angeleyeul din dreapta, am observat un fir care atarna acolo, dc il cuplez in mufa se aprinde semnalizarea..are faruri schimbate, serie noua

care stie de automate, cum se merge cu ele, mai ales in oras, la semafor? am inteles ca de asta trebuie sa am cel mai mare grija

sper sa ajung cu el la intalnire, fac cinste


--------------------
proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
io's®
post Oct 20 2008, 11:42 PM
Post #2


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



nu-ti mai face atatea griji, schimba ea in functie de cat apesi tu pe acceleratie, sau treci pe "manual" si schimbi cand vrei tu..... sau ea in turatie maxima tongue.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Oct 21 2008, 07:47 AM
Post #3


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Am eu o cutie automata la E32, ca si la mine sunt sigur ca in manualul masinei scrie o gramada de informatie. Despre stil de mers, probabil cutie sa adapteaza la stilul tau de mers smile.gif deci nu invers. De stricat sa strica numai la abuz, cum ar fi burn-out cu frana apasate, sau sa turezi motor in 'N' si apoi o pui in 'D' ca sa pleci cu scartz, etc. Daca e cutie cu lichid lifetime, parca totusi ar fi bine sa schimbi dupa 150.000 de km, dar asta e in functie de ce cutie ai, si cred ca gasesti informatie destule pe net daca cauti. De stat la stop, pot fi lasat in 'D'. La opriri mai lungi, poat fi mutat in 'N'. Pentru tractare, scrie in cartea. La mine am voie sa tractezi masina cu cutie in 'N' pana o viteze de 40km/ora (parca), dar nu mai mult decat o anumite distanta maxima. Cum a fost spus mai sus, cel mai bine pe platforma. De tractat, nu scrie nici o restrictie in manual, si am vazut destui de masini cu cutie automate si carlig. Totul e sa nu fortezi.

Felicitari cu achizitie, sa te bucur de masina in primul rand smile.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 9th July 2025 - 07:28 PM