![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 483 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 30 Car: 324 td e30 1989 Engine: M21 2.4TD 115CP ![]() |
de Revelion am fost in Bulgaria si pe drum a inceput sa se auda o bataie ritmica. am crezut ca e toba si am hotarat sa o rezolv in tara (se tine destul de bine). dupa vreo 150km, in parcare, am vazut ca roata spate stanga statea aiurea. ma uit cu atentie si stupoare: 2 prezoane lipsa (un cu totul, altul rupt), roate se mai tinea 2 prezoane alaturate (inclusiv antifurtul). nu stiu care e motivul, imi place sa cred ca am schimat roata de suficiente ori cat sa stiu sa strang prezoanele, pe de alta parte e ciudat a antifurtul a ramas cel mai bine ancorat.
intrebarea este: cum scot prezonul rupt? nu a mai ramas niciun mm afara... ![]() -------------------- 324 td
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 483 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 30 Car: 324 td e30 1989 Engine: M21 2.4TD 115CP ![]() |
prezonul s-a scos foarte simplu:
1. se da jos roata; 2. se da jos discul, prin cu ajutorul unui imbus + spray degripant; lasati libera frana de mana, altfel discul nu va iesi neam de neam 3. in cazul meu bucata ramasa a iesit usor ajutata de mult spray degripant si un patent. Scenariile auzite la service-uri (unde au vazut clar despre ce e vorba) mergeau pana la sute de ron, rulmenti schimbati, ore si ore de munca etc. Totul a durat 15 min si nu a costat minic, s-a facut in timpul operatiei de schimbare a suspensiilor. -------------------- 324 td
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 10:35 AM |