![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Totul a inceput de cand am facut prostia de a face plinul, am pus mai multa benzina decat incape in rezervor . Dupa litrometru nu mai aveam nimic si am bagat 48 de litri . Benzina a inceput sa curga pe la pompa de benzina . Am mers de la benzinarie pana acasa cu dara dupa mine, acasa am scos pompa si am dat jos ~15 litri . Taica-miu a scos borna (+) de la baterie .
Stiam ca e posibil ca dupa ce pun borna si pornesc motorul sa nu tina relantiul o perioada. Intr-adevar dupa ce am pornit masina relantiul nu tinea si am tinut-o ~1 min din sprituri dupa care am oprit motorul . La urmatoarea pornire a facut la fel, dar relantiul a tinut la ~400 rpm . In sfarsit, am plecat cu gandul ca pe drum motorul isi va reveni . Am facut 120 de km dar motorul nu si-a revenit , adica uneori tinea relantiul la ~400 rpm, alteori se oprea . A doua zi de dimineata am pornit motorul si la fel, relantiul statea jos sau murea . Am scos borna, am asteptat 2 minute, dupa care am pornit. La fel. Astazi am scos mufa de la regulatorul de relanti si am incercat sa pornesc motorul. Nu a mai pornit. Am pus mufa la loc. Nu a pornit. Am scos si am pus borna la loc. Nu a pornit. Ce s-a intamplat ? Ce sa ii fac sa porneasca/sa mearga ? -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
QUOTE daca tii motorul la o turatie mai inalta constanta (sa zicem 2000rpm) merge ok in toti cilindrii ? Motorul merge in 6 si trage ok. Culmea este ca ieri am fost nevoit sa merg cu ea ( am facut ~100 km din care jumatate urban ). Tot timpul am franat cu stangul sau tineam acceleratia cu lateralul piciorului asa ca nu mi-am dat seama daca motorul si-a "revenit" sau nu. Cand am ajuns acasa am observat ca relantiul sta ceva mai sus ca inainte si daca ii dau un sprit nu mai moare motorul dupa ce revine la turatia de relanti. Astazi am pornit-o si spre surprinderea mea a pornit "la sfert". Ce-i drept relantiul statea un pic cam jos. Am pornit la drum si am observat ca relantiul tine, numai ca dupa ce o lasam pe liber galopa un pic dupa care se stabiliza turatia . Am facut ~15 km dupa care ... surpriza !!! Relantiul tinea cum trebuie, puteam sa plec de la semafor doar din ambreiaj. In concluzie, motorul si-a revenit COMPLET fara sa ii fac nimic ! ionusunt, multumesc pentru raspuns. -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 8th October 2025 - 01:51 AM |