IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Am scos borna si pe urma au aparut problemele, nu tine relanti - nu porneste
Silviu
post Oct 14 2008, 11:24 AM
Post #1


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Totul a inceput de cand am facut prostia de a face plinul, am pus mai multa benzina decat incape in rezervor . Dupa litrometru nu mai aveam nimic si am bagat 48 de litri . Benzina a inceput sa curga pe la pompa de benzina . Am mers de la benzinarie pana acasa cu dara dupa mine, acasa am scos pompa si am dat jos ~15 litri . Taica-miu a scos borna (+) de la baterie .

Stiam ca e posibil ca dupa ce pun borna si pornesc motorul sa nu tina relantiul o perioada. Intr-adevar dupa ce am pornit masina relantiul nu tinea si am tinut-o ~1 min din sprituri dupa care am oprit motorul . La urmatoarea pornire a facut la fel, dar relantiul a tinut la ~400 rpm . In sfarsit, am plecat cu gandul ca pe drum motorul isi va reveni . Am facut 120 de km dar motorul nu si-a revenit , adica uneori tinea relantiul la ~400 rpm, alteori se oprea .

A doua zi de dimineata am pornit motorul si la fel, relantiul statea jos sau murea . Am scos borna, am asteptat 2 minute, dupa care am pornit. La fel.

Astazi am scos mufa de la regulatorul de relanti si am incercat sa pornesc motorul. Nu a mai pornit. Am pus mufa la loc. Nu a pornit. Am scos si am pus borna la loc. Nu a pornit.

Ce s-a intamplat ? Ce sa ii fac sa porneasca/sa mearga ?


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
ionusunt
post Oct 15 2008, 01:05 AM
Post #2


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



daca tii motorul la o turatie mai inalta constanta (sa zicem 2000rpm) merge ok in toti cilindrii ?

daca nu merge in toti cilindrii verifica ce presiune de benzina ai pe retur ,si daca nu e ok vezi firele care dau curent in ea sa fie puse la loc ok , sa faca contact cum trebuie .de asemenea verifica bornele sa fie stranse ,eventual iale la smirghel ,si firul din alternator in baterie si ar fi foarte bine sa masori bateria si cat curent vine in pompa.
dupa care ia la rand bujii capac de delcou si chestii dinastea.
dar dupa cum ai pus problema mai sus ,sigur undeva nu e contact electric calumea


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th June 2025 - 10:07 PM