IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Ce rol are piesa asta?
Mihai_AMD
post Oct 11 2008, 07:54 PM
Post #1


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



Problema motorului meu continua...daca o pornes sta frumos la 700-800rpm.cum o accelerez odata ,acelerata ramane pe la 1500ture...am verificat azi gura aia de pe admisie pe are se prinde parghia acceleratiei,nimi neinneregula aolo la lapeta ei nu ramane blocata etc.am desfacut si piesa nr 2 din poza,in care intra o mufa si am costatat ca era plina ochi cu ulei biggrin.gif ....de unde?poi uleiul din otul de la debitmetru si din otu ala al gurii cu clapeta sa scurs in timp pe axul care intra in piesa asta nr2(ax actionat odata u aeleratia am obs) si a intrat in biata piesa....e ceva de plastic,trapezoidal,cred ca va dati seama de care zic.daca ii scot mufa adica motorul sta la 2000rpm constant de la prima pornire si nu mai ramane si mia accelerat la prima pedala.sa se fi stricat piesa asta de la atata ulei urs in ea si daia imi oscileaza relantiul?sau ce rol are?ms ms ms


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
lucian
post Oct 12 2008, 08:49 AM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,440
Joined: 8-February 07
From: Bucuresti/Oltenia
Member No.: 625
Car: E 28; ex e12, e34
Engine: m10 pe gaz



QUOTE (db85amd @ Oct 11 2008, 08:54 PM) *
Problema motorului meu continua...daca o pornes sta frumos la 700-800rpm.cum o accelerez odata ,acelerata ramane pe la 1500ture...am verificat azi gura aia de pe admisie pe are se prinde parghia acceleratiei,nimi neinneregula aolo la lapeta ei nu ramane blocata etc.am desfacut si piesa nr 2 din poza,in care intra o mufa si am costatat ca era plina ochi cu ulei biggrin.gif ....de unde?poi uleiul din otul de la debitmetru si din otu ala al gurii cu clapeta sa scurs in timp pe axul care intra in piesa asta nr2(ax actionat odata u aeleratia am obs) si a intrat in biata piesa....e ceva de plastic,trapezoidal,cred ca va dati seama de care zic.daca ii scot mufa adica motorul sta la 2000rpm constant de la prima pornire si nu mai ramane si mia accelerat la prima pedala.sa se fi stricat piesa asta de la atata ulei urs in ea si daia imi oscileaza relantiul?sau ce rol are?ms ms ms

sa inteleg ca ai incercat regulatorul de la mine si n-a mers?
oricum dupa simptomele descrise, nu pare sa fie el de vina.
cred ca masina ta trebuie alergata putin, adica nu prin gaiesti, ci 200-300 de km pe autobanda.
smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai_AMD
post Oct 12 2008, 07:19 PM
Post #3


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



CITAT(lucian @ Oct 12 2008, 08:49 AM) *
sa inteleg ca ai incercat regulatorul de la mine si n-a mers?
oricum dupa simptomele descrise, nu pare sa fie el de vina.
cred ca masina ta trebuie alergata putin, adica nu prin gaiesti, ci 200-300 de km pe autobanda.
smile.gif

poi da nu o alearga nimeni prin gaesti...am facut recent pitesti bucuresti targoviste brasov cu ea,adie peste cei 2-3 sute de km estimati de tine si are acelasi mers infect smile.gif


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th July 2025 - 08:02 AM