![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Problema motorului meu continua...daca o pornes sta frumos la 700-800rpm.cum o accelerez odata ,acelerata ramane pe la 1500ture...am verificat azi gura aia de pe admisie pe are se prinde parghia acceleratiei,nimi neinneregula aolo la lapeta ei nu ramane blocata etc.am desfacut si piesa nr 2 din poza,in care intra o mufa si am costatat ca era plina ochi cu ulei
![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
Vezi ca acea clapeta de acceleratie are un ax care se duce intr-un senzor (care vede cat este deschisa clapeta), ai grija ca daca desfaci acel senzor de sub clapeta are un anumit reglaj, daca nu il pui la fel la loc iti va sta relatiul mai sus sau mai jos, poti incerca sa il cureti cu ceva benzina (senzorul), daca te ajuta cu ceva ne intalnim maine de dimineata (10, 11, 12) cu alt senzor in caz ca nu poti sa il cureti si sa vezi daca al meu iti agata sau raman blocat. nu mai stiu daca il poti si desface senzorul de la clapeta(sa vezi circuitele), dar de curatat cu benzina mere sigur. Spor la munca. uleiul vine din capacul cu culbutori, se depune in timp asta in caz ca acel capac are tabla pe ea care contine un traseu.
BTW acel senzor de jos spune lui nenea ECU cat este deschisa clapeta de la acceleratie. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 08:00 AM |