IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Ce rol are piesa asta?
Mihai_AMD
post Oct 11 2008, 07:54 PM
Post #1


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



Problema motorului meu continua...daca o pornes sta frumos la 700-800rpm.cum o accelerez odata ,acelerata ramane pe la 1500ture...am verificat azi gura aia de pe admisie pe are se prinde parghia acceleratiei,nimi neinneregula aolo la lapeta ei nu ramane blocata etc.am desfacut si piesa nr 2 din poza,in care intra o mufa si am costatat ca era plina ochi cu ulei biggrin.gif ....de unde?poi uleiul din otul de la debitmetru si din otu ala al gurii cu clapeta sa scurs in timp pe axul care intra in piesa asta nr2(ax actionat odata u aeleratia am obs) si a intrat in biata piesa....e ceva de plastic,trapezoidal,cred ca va dati seama de care zic.daca ii scot mufa adica motorul sta la 2000rpm constant de la prima pornire si nu mai ramane si mia accelerat la prima pedala.sa se fi stricat piesa asta de la atata ulei urs in ea si daia imi oscileaza relantiul?sau ce rol are?ms ms ms


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
mario.b
post Oct 11 2008, 08:16 PM
Post #2


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 31-August 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,112
Car: E30
Engine: M20 2.0 93kW



Vezi ca acea clapeta de acceleratie are un ax care se duce intr-un senzor (care vede cat este deschisa clapeta), ai grija ca daca desfaci acel senzor de sub clapeta are un anumit reglaj, daca nu il pui la fel la loc iti va sta relatiul mai sus sau mai jos, poti incerca sa il cureti cu ceva benzina (senzorul), daca te ajuta cu ceva ne intalnim maine de dimineata (10, 11, 12) cu alt senzor in caz ca nu poti sa il cureti si sa vezi daca al meu iti agata sau raman blocat. nu mai stiu daca il poti si desface senzorul de la clapeta(sa vezi circuitele), dar de curatat cu benzina mere sigur. Spor la munca. uleiul vine din capacul cu culbutori, se depune in timp asta in caz ca acel capac are tabla pe ea care contine un traseu.

BTW acel senzor de jos spune lui nenea ECU cat este deschisa clapeta de la acceleratie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th July 2025 - 08:00 AM