![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
sun stricta supraveghere a lui georgel canadianu obosit si distrus voi incerca sa fac cacaciul praf
deci ambreaj stage 3 este pe lista cu disc in 6 petale pistoane de la je forged chiulasa cu injectie cu tot de la un e 32 sau e 34 535 i discuri de frana ventilate perforate...daca s ineficiente se vor schimba cu brembo sau frane de m 5 e 34 turbina nu vreau chinezeasca voi cumpara borg warner wastegate si bloww off de la turbosmart austria galerie evacuare speciala de la tcd evacuare de la tcd pompa benzina de 255 litri pe ora injectoare cum am zis de 3500 sau mai mari amortizoare are deja cu tija groasa bilstein va primi un set de arcuri mai joase intercooler de camionas sau duba ceva de genul cutie cu 5 getrag este prin curte si deocamdata atat imi vine in minte segmenti ceramici .cuzineti cu sant pe mijloc as fi luat si bielele dar sunt foarte scumpe........dar poate cine stieee intr un an le strang pe toate vibrochen usor nici vb e cam 2000 dolari si in rest furtune si alte accesorii am gasit si pe la noi .... ceasuri de bord sonde bla bla orice sfat si ajutor este binevenit dar cum cei care stiu se scarpina in anus si nu spun nimic si s secretosi ....voi face doar cu georgel zis si urs turbificat. de aia imi place forumul asta ca cei mai multi se ascund sau se fac ca nu stiu cand ai intrebi ceva ps la inceput sa pun pe segmenti vechi adica pe starea actuala a masini si o presiune de 06 08 sa vedem ce zice mai incolo o sa cumpar si pistoanele si cele aferente pt a mari presiune cum nu ma intereseaza sa fac curse sau liniute cu lamborghini sau ursi turbificati un 350 de cai cum avea baba ar fi super suficienti dar am zis sa cumpar piesele pe rand nu sa pun turbo china.ca dastia care fac 2 3 liniute si apoi lesina masina sunt prea multi . facem A LA CARTE. cum puteai sa crezi cabrio man ca am uitat sau omis diverse:PP ps daca are cineva de vanzare ceva care mi ar trebui ...........si la pret ok astept sfaturi de asemenea.de la cei care au placere bune si de la necunoscatori...cum sunt novice orice e bine venit -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
Ok, sa le luam putin pe rand:
- ca sa ajungi la 400 de cai, va trebui sa sufli 1.1-1.2 bari in motor, ceea ce e deja presiune mare ... ; se poate face safe, dar numai in conditiile in care softul este beton ... ceea ce nu ai cum sa faci cu Jetronic - va trebui sa megi pe Motronic + cip, sau o solutie stand-alone; Oricum ar fi, cred ca ar fi mai bine sa te asiguri ca are cine sa-ti faca softul innainte sa pui instalatia sau sa mergi mai departe ... Studiaza amanuntit problema inainte sa te apuci sa schimbi instalatia, o sa ai nevoie si de senzori (vezi daca se potrivesc), cit si sa te asiguri ca motorul tau urmeaza acelasi ciclu motor ca motorul de pe care iei instalatia ... Chiar daca in prima faza vei merge pe 0.6-0.8, tot iti va trebui un soft adecvat - injectoarele de M30B35 sunt mult prea mici pt ce vrei tu (cred ca au maxim 250cc) - iti vor trebui inj de 440-450 cc ... ziceai de 7 injectoare ... cum te-ai gandit sa il controlezi pe al 7-lea ? - iti va trebui un intercooler care sa asigure un flow si o racire buna pt 400 de cai (nu prea o sa gasesti dubite sau camionase cu puterea asta ... in plus, majoritatea intercoolerelor stock de diesel sunt de kko : flow mic, restrictive, capete pe diametre mici, prinderi de plastic, etc ..) - nu e bine sa pui turbina si vezi dupa aia cit face ... daca nu face ? ![]() " georgel spune ca e posibil sa o las pe injectia actuala sa maresc presiunea in rampa si sa i dau avansul mare ca sa compenseze. " aici tu nu incerci sa te joci cu 0.1-0.2 bari, ci sa dublezi cantitatea de aer care intra in motor - chiar daca, prin absurd, metoda asta ar fi suficienta pentru functionarea sub boost, ai inneca cu siguranta motorul cind merge aspirat ... o solutie ar fi cu un RRFPR, dar e foarte scump, si nu cred sa fie de vre-un folos la aplicatia data (practic, la un moment dat - injectoarele se limiteaza, indiferent cit maresti presiunea in rampa ... in plus, orice injector este conceput sa functioneze intr-un anumit interval de presiune , in afara caruia se deterioreaza foarte repede) nu inteleg la ce avans te referi aici, dar daca e avansul la aprindere, nu cred ca e o idee buna - ai toate sansele sa detoneze la greu si sa impachtezi motorul chiar in primele teste ... in principiu avansul trebuie intirziat sub boost - cit? ramane de vazut ... - tot nu am inteles ce aprindere vrei sa folosesti ... delcou, CNP, COP ... e destul de important ... Cit priveste la 'boabele de grau' - gandeste-te la strictul necesar sa pornesti treaba si go on, ca alfel mai astepti 3 ani si tot nu o sa ai turbo pe masina This post has been edited by kali: Oct 7 2008, 07:14 PM -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th July 2025 - 07:00 PM |