![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
De doua saptamani in sfarsit vad si eu ca evoluez cu proiectul meu.Galeria de evacuare era menita pt un M50/52 si asa mai departe, din care am taiat ultimii doi cilindrii ca sa o potrivesc pe motorul meu.
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
Si.......... mai povesteste si tu ceva, ca tu esti visul celor cu 1,8is care mai sant luati la misto de catre cei cu 2,5. Ceva prieteni nu m-au crezut ca ca ajungi cu is-ul in 240 de caluti cu interne originale, de curiozitate tu cat teai dus, pt ca li s-a parut ca la fle ajungi si cu 24V la o presiune asemanatoare, dif de putere fiind 100 de cai la tine si doar 50 la ei.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 12:12 AM |