![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
||||||||||||||||||||||||||
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 142 Joined: 30-November 06 From: BUCURESTI Member No.: 481 Car: e 30 Engine: m5 e34-316cp+nos=490 ![]() |
Va salut pe toti,am fost invitat sa imi prezint masina aici si asta am de gand sa si fac
Multi din voi o stiti dar mai mult ca sigur nu amanuntit asa ca am sa va dau eu mai multe amanunte Este vorba de o restaurare completa+foarte multe modificari,masina are acum un motor de m5 e34 3,6(s38b36)de 316cp+sistem de nitro dair port ce dezvolta 490 cp in urma unuor teste repetate pe dyno,o sa va atasez poze sa vedeti cum era si cum este acum.O sa revin cu mai multe detalii si cu mai multe poze............
Reason for edit: resize foto
|
|||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
imi pare rau, nu sunt carcotas, nu caut scandal, apreciez la justa valoare ceea ce faci, si nici vreun pusti habarnist, dar pur si simplu ma intreb de unde monobloc..adica blocul si camasile sunt din aceeasi bucata de material? curios..eu cred ca sunt bagate la cald, cu blocul dilatat, iar la contractie are loc o sudura, un pic mai mult decat superficiala, a camasilor pe bloc; cel mai bine se observa la un motor incins rau si repetat, cand practic se vede linia dintre camasi si bloc
acum: blocul tau nu este nou, ci este uzat; in conditiile in care camasile au grad de uzura este foarte posibil ca ele sa fie si ovalizate, mai mult sau mai putin; la turbo + nos in blana, la x mii de ture, uzura aceea poate duce la spargerea camasii, repet, poate duce, adica ar trebui luata in considerare si aceasta posibilitate; daca tot bagi o caruta de bani si munca... respect si spor la treaba -------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]() ![]()
Post
#3
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 142 Joined: 30-November 06 From: BUCURESTI Member No.: 481 Car: e 30 Engine: m5 e34-316cp+nos=490 ![]() |
imi pare rau, nu sunt carcotas, nu caut scandal, apreciez la justa valoare ceea ce faci, si nici vreun pusti habarnist, dar pur si simplu ma intreb de unde monobloc..adica blocul si camasile sunt din aceeasi bucata de material? curios..eu cred ca sunt bagate la cald, cu blocul dilatat, iar la contractie are loc o sudura, un pic mai mult decat superficiala, a camasilor pe bloc; cel mai bine se observa la un motor incins rau si repetat, cand practic se vede linia dintre camasi si bloc acum: blocul tau nu este nou, ci este uzat; in conditiile in care camasile au grad de uzura este foarte posibil ca ele sa fie si ovalizate, mai mult sau mai putin; la turbo + nos in blana, la x mii de ture, uzura aceea poate duce la spargerea camasii, repet, poate duce, adica ar trebui luata in considerare si aceasta posibilitate; daca tot bagi o caruta de bani si munca... respect si spor la treaba Sa inteleg ca imi recomanzi cumpararea unui bloc motor nou? |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
|
|
|
![]() ![]()
Post
#5
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 142 Joined: 30-November 06 From: BUCURESTI Member No.: 481 Car: e 30 Engine: m5 e34-316cp+nos=490 ![]() |
duminica vii si tu la calarasi, te vedem acolo? ca la buzau nici pe tine nici pe fratele tau nu v am vazut la linia de start. Daca voi fi in tara sigur o sa vin,dar trebuie sa ajung in germania sa aduc niste masini pe care le-am rezervat deja.....sper sa pot veni.... |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 12:11 PM |