IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Problema senzor aprindere
Silviu
post Sep 20 2008, 02:40 PM
Post #1


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Am facut beleaua ieri. Am incercat sa umblu la "senzorul de la turometru" din fata de la motor . Cand am pus mana pe el s-a rupt urechiusa care il tine si am ramas cu el in mana .

Am zis ca nu-i problema, si-asa nu mergea turometrul, nu o sa mearga nici de acum incolo. DAR NU A FOST ASA !!! Masina nu mai voia sa porneasca si drept urmare senzorul a fost lipit cu Poxipol .

Intrebare : Cum fac sa repozitionez exact senzorul ? Imi imaginez ca trebuie sa fie PERFECT pozitionat, altfel se avanseaza/devanseaza aprinderea...

Eu am taiat cablul de la senzor si cand mi-am dat seama ca e absolut necesar pentru functionarea motorului l-am inadit . Sa il las asa sau sa cumpar altul ?


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
Silviu
post Sep 24 2008, 11:07 AM
Post #2


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Nu am inteles totusi de ce are asa mare importanta pozitia lui. Motorul nu porneste decat daca senzorul sta pe pozitia lui "de fabrica" . Daca i se muta pozitia ( dar se pastreaza distanta senzor-roata ) motorul nu va porni .

Avand in vedere ca la mine senzorul nu mai e in pozitia "de fabrica", e posibil ca acum motorul sa imi consume mai mult si sa traga mai prost ?...


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th June 2025 - 12:47 PM