![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
azi am patit alta cand am bagat cheia in contact nu am mai putut pune contactul si nici volanul nu puteam sa-l deblochez imi fine dupa ce m-am chinuit vreo ora am rausit sa dau putin de cheie si s-a deblocat volanul, am dat volanul jos si plasticurile alea de la volan ca sa dau contactul jos ca sa-l inlocuiesc cu unul nou,Problema e ca nu il pot da jos nu imi dau seama cum e poate sa-mi spuna si mie cineva cum pot face asta?
PS:stiu ca contactul ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Nu trebuie sa gauresti nimic. Iei o daltitza sau o surubelnita ascutita si bati in nit se desurubeaza imediat. Vezi sa desfaci si siguranta de pe axul coloanei. La montaj poti sa ori sa pui la loc nitul ala ori cauti un surub adecvat. Succes!
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 04:51 AM |