IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Problema senzor aprindere
Silviu
post Sep 20 2008, 02:40 PM
Post #1


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Am facut beleaua ieri. Am incercat sa umblu la "senzorul de la turometru" din fata de la motor . Cand am pus mana pe el s-a rupt urechiusa care il tine si am ramas cu el in mana .

Am zis ca nu-i problema, si-asa nu mergea turometrul, nu o sa mearga nici de acum incolo. DAR NU A FOST ASA !!! Masina nu mai voia sa porneasca si drept urmare senzorul a fost lipit cu Poxipol .

Intrebare : Cum fac sa repozitionez exact senzorul ? Imi imaginez ca trebuie sa fie PERFECT pozitionat, altfel se avanseaza/devanseaza aprinderea...

Eu am taiat cablul de la senzor si cand mi-am dat seama ca e absolut necesar pentru functionarea motorului l-am inadit . Sa il las asa sau sa cumpar altul ?


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
316i
post Sep 22 2008, 01:48 AM
Post #2


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Daca il scoti de acolo in timp ce merge motorul sau daca ii scoti mufa motorul se va opri.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th June 2025 - 09:01 AM