![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
azi am patit alta cand am bagat cheia in contact nu am mai putut pune contactul si nici volanul nu puteam sa-l deblochez imi fine dupa ce m-am chinuit vreo ora am rausit sa dau putin de cheie si s-a deblocat volanul, am dat volanul jos si plasticurile alea de la volan ca sa dau contactul jos ca sa-l inlocuiesc cu unul nou,Problema e ca nu il pot da jos nu imi dau seama cum e poate sa-mi spuna si mie cineva cum pot face asta?
PS:stiu ca contactul ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
pai.. eu stiu ca , contactul la BMW e prins cu nituri, trebuie sa le descoperi , sa bagi bormasina in ele si mai departe te descurci
![]() spor la treaba ! -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 04:28 AM |